جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌بینی دلار، طلا و رمزارزها

24 خرداد 1401
پیش‌بینی دلار، طلا و رمزارزها

به گزارش بانک اول در بازار رمزارزها همچنان روند ثبات قیمت‌ها ادامه دارد و بیت‌کوین و اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته روند مثبتی داشتند.

ریزش بورس چه زمانی شروع می‌شود؟

بازار سهام امروز با رشد شاخص کل همراه شد و در پایان بازار با رشد هزار واحدی در محدوده یک میلیون و هزار واحد قرار گرفت. روند بازار در روزهای آینده به چه صورت خواهد بود؟

 

ابراهیم سماوی، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار گفت: در هفته‌های گذشته به دلیل کاهش نقدینگی که عمدتا ناشی از تامین کسری بودجه (به صورت مستقیم در ماه‌های قبل و به صورت غیرمستقیم در ۴۰ روز اخیر) و همچنین اثر روانی افزایش نرخ بهره بین بانکی چندین روز معاملاتی قرمز رنگ بود. این ریزش‌ها به صورتی بود که اکثر قریب به اتفاق سهم‌ها حتی سهام ارزنده در صف فروش به حراج گذاشته شده بودند که نشان دهنده بی‌اعتماد به سیاست‌های اقتصادی دولت جدید است.

سماوی ادامه داد: دولتی که وعده‌های عدیده‌ای را در مورد حمایت از بورس داد اما در عمل خلف وعده کرد، به صورتی که دولت سابق در ۵ ماه حدود ۵۰ همت اوراق به فروش رساند در حالی که دولت فعلی بالای ۶۰ همت در دو ماه اوراق منتشر کرد که به تشدید کاهش نقدینگی در میان مدت انجامیده است.

قیمت طلا و سکه

در بازار امروز اونس جهانی طلا افزایش یافت و در بالاترین نرخ به ۱۷۹۶ دلار رسید. قیمت دلار در بازار آزاد امروز روند کاهشی داشت و همین مساله موجب شد برخلاف بازار دیروز قیمت طلا و سکه را کاهش دهد.

 

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز یک میلیون و ۱۶۸ هزار تومان اعلام شد. قیمت سکه در سایت اتحادیه طلا تهران ۱۱ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان و در بازار آزاد ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد.

۴ ارز دیجیتال با بازدهی بیشتر از ۲۰۰ درصد در یک هفته

هار ارز دیجیتال پروژه‌های «بازی کن – پول در بیاور» در این هفته با درخشش خود بازدهی به مراتب بیشتر از بیت‌کوین و اتریوم را به ثبت رساندند

چهار ارز دیجیتال پروژه‌های «بازی کن – پول در بیاور» در این هفته با درخشش خود بازدهی به مراتب بیشتر از بیت‌کوین و اتریوم را به ثبت رساندند. یکی از ارزهایی که بیشترین رشد را در هفت روز گذشته به ثبت رساند، یوشی (YOOSHI) بود، ارز دیجیتال بازی محور که روی اکوسیستم زنجیره هوشمند بایننس (BSC) خلق شده است.

آمار برگرفته شده از کوین‌گیکو نشان می‌دهد که یوشی در یک هفته گذشته رشدی ۶۲۰ درصدی داشته و از کف ۰٫۰۰۰۰۰۰۵۷ دلاری به سسقف تاریخی ۰٫۰۰۰۰۰۴۱ دلاری رسیده است. در حال حاضر این آلت‌کوین در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۳۴ دلاری در حال معامله است.

ارز دیجیتال بعدی مانا (MANA) است. این رمزارز که دارایی بومی پلتفرم واقعیت مجازی بلاکچینی دیسنترالند محسوب می‌شود در هفت روز گذشته رشدی ۴۴۸ درصدی را به ثبت رساند و از ۷۵ سنت به سقف تاریخی ۴٫۱۱ دلاری رسید. دیسنترالند اخیرا یک مرکز رشد «بازی برای پول درآوردن» ایجاد کرده تا از بازی‌های جدید ادغام شده در پلتفرم متاورس حمایت کند.

توکن بازی بعدی استارلینک (STARL) است که طوری طراحی شده که به بازیگران اجازه می‌دهد از طریق سفر به جهان مجازی و انجام ماموریت‌هایی ارز دیجیتال کسب کنند.

اخبار مرتبط
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و افزایش قیمت سکه نسبت به روز گذشته است.
نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی، امروز چهارشنبه به ریاست آقای رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید. در این نشست با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه موافقت کردند.
همچنین ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی های شخصی یا سرمایه ای که جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نمی شود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا ۱۸ عیار در جریان معاملات امروز است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها