چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول در راه است؟! + جزئیات

24 خرداد 1401
اینترنت رایگان ایرانسل و همراه اول در راه است؟! + جزئیات

به گزارش بانک اول  روز گذشته سازمان تعزیرات اعلام کرد که دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به دلیل افزایش تعرفه بسته‌های اینترنتی خود ۱۳۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند.

 

با انتشار این خبر اسفنانی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره چگونگی بازگشت حق مردم و تکمیل شدن کار بزرگ و قابل تقدیر سازمان تعزیرات گفت: در صورتی که گران‌فروشی اپراتورها شاکی خصوصی داشته باشد، ما حتما به آن رسیدگی خواهیم کرد، اما با توجه به گسترده بودن تعداد مشترکان اپراتورها، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید ساز و کار بازگشت پول مردم را مشخص و اجرایی کند.

 

آن‌طور که مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران می‌گوید، احتمالا این اتفاق خوب شامل طرح‌هایی مانند اهدای بسته‌های رایگان اینترنت به مشترکان خواهد بود که باید در جلسات مشترک درباره آن تصمیم‌گیری شود.



البته چند ماهی می‌شود که مشترکان این دو اپراتور نسبت به ضعیف شدن اینترنت خود گله‌مند هستند. به نحوی که سرعت بسته‌های اینترنت روز به روز در حال کاهش یافتن است. گفته می‌شود مشکل اینترنت به کاهش پهنای باند مربوط می‌شود که زیرساخت‌های به‌روز نشده‌اند.

 

این موضوع روزانه هزینه بسیاری برای مشترکان تلفن‌های همراه به دنبال دارد.

 

گران‌فروشی خدمات اینترنتی در روزهای اخیر زیاد شده، در روز اختلال در سامانه سوخت نیز دو شرکت تاکسی اینترنتی یعنی اسنپ و تپسی کرایه سفرها را بالا بردند. با اعتراض مردم در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد که مازاد کرایه دریافتی به مسافر برگردد.

اخبار مرتبط
پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.
رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.
وی با بیان اینکه به دنبال احیای پرداخت حق ایاب و ذهاب به معلمان هستیم افزود: معلمان فوق العاده ویژه دریافت می‌کنند اما درصد آنچه مورد انتظار ما است، نبوده و طبق قانون برای ۲۰ درصد کارمندان پیش‌بینی شده است. اگر وزارتخانه‌ای مانند نفت فوق‌العاده ویژه را اجرا می‌کند، درآمد اختصاصی دارد؛ البته از وقتی که وزارت آموزش و پرورش مصوبه رتبه‌بندی را دریافت کرد، اکنون دستگاه‌های دیگر مانند نیروهای مسلح هم خواستار رتبه‌بندی هستند.
اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: زنجانی با توجه به همکاری هایی که در طول زندان کرد و بیش از ۱۰ سال در حبس است، اموال این فرد در خارج کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان مربوطه ارزیابی ها انجام شد و پس از بازگشت اموال به کشور و با گزارش مقامات ذی صلاح در خصوص استرداد اموال درخواست عفو محکوم علیه بابک زنجانی توسط دادگستری مطرح شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها