ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

امکان فک رهن خودروهای سایپا فراهم شد

24 خرداد 1401
امکان فک رهن خودروهای سایپا فراهم شد

به گزارش بانک اول شرکت سایپا در بخشنامه‌ای از امکان فک رهن خودرو‌های واگذاری شده در طرح فروش فوق العاده و یا پیش فروش خبر داد.

مشتریانی که در طرح‌های پیش فروش یا فروش فوق العاده ثبت نام کرده اند می‌توانند از روز چهارشنبه ۱۹ آبان با پرداخت مابقی وجه درخواست فک رهن سند را ارائه کنند.

 

اخبار مرتبط
سقوط ۶۰۰، ۷۰۰ میلیونی قیمت مدل‌های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیونی ارزش یکسری از خودرو‌های داخلی هستیم
ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده است سه مدل خودرویی که قرار بود فردا چهارشنبه عرضه شود از لیست عرضه حذف شده و ثبت‌نام این خودروهای تجاری به زمانی دیگر موکول شده است.
براساس اطلاعیه جدید، شرایط طرح فروش اردیبهشت ماه سال 1403 کامیون‌ 1929 آمیکو از امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1403 آغاز خواهد شد. براساس این اطلاعیه کامیون تک ۱۹۲۹ بدون اتاق بار با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه و کامیون تک ۱۹۲۹ با کاربری(باری چوبی با روکش فلزی) با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه با مدل ۱۴۰۲ به فروش خواهد رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها