چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

جهش شدید قیمت ها در بازار خودرو/ پراید ۱۸۰ میلیونی شد

24 خرداد 1401
جهش شدید قیمت ها در بازار خودرو/ پراید ۱۸۰ میلیونی شد

قیمت ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته جهش دیگری را رقم زدند به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید ۱۱۱ از ۱۶۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۶۳ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و این قیمت خودرو در حال حاضر ۱۴۴ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۲ نیز از ۱۳۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۳۹ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و ۱۶۳ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۷۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز امروز ۱۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در حال حاضر ۱۷۴ میلیون تومان قیمت دارد.

خودروهای پژو نیز در این مدت گران شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۴۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۴۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۵۸ میلیون تومان قیمت خورده است و پژو پارس ساده مدل ۱۳۹۹ نیز از ۲۷۵ در روز گذشته امروز به ۲۷۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۳۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت خودرو

اخبار مرتبط
در دولت سیزدهم اضافه برداشت نه به صورت جداگانه بلکه به صورت شبکه‌­ای وجود دارد. ما در کل شبکه بانکی شاهد کمبود ذخایر هستیم. این کمبود ذخایر که منجر به اضافه‌­برداشت می ­شود، علل سیاستی دارد. اتفاقی که باعث کمبود ذخایر و به دنبال آن اضافه‌­برداشت و افزایش پایه پولی شد، مطرح شدن بحث حساب واحد خزانه بود برای اینکه شفافیت دولت روی حساب­‌های خودش بیشتر شود.
کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.
سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه ممنوع است.
به‌نظر می‌رسد در روزهای جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه کمک‌معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک‌های جعلی باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها