دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان چه شد؟

24 خرداد 1401
پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان چه شد؟

به گزارش بانک اول عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پیگیری های مستمری برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان انجام شد، پس از پیگیری از وزارتخانه های آموزش و پرورش و اقتصاد، مشخص شد که گره این مشکل در سازمان برنامه و بودجه است.

فرهنگیان، بیش از یک سال است منتظر دریافت حق قانونی خود هستند ولی متاسفانه مورد بی مهری قرار گرفته اند. سوال من این است که مثلا اگر قرار است فرهنگی بازنشسته، ۲۰۰ میلیون پاداش بگیرد، آیا این مبلغ، الان ارزش سال گذشته را دارد؟ از طرف دیگر پاداش پایان خدمت حق قانونی فرهنگیان است که هر ماه از حقوقشان کسر می شده است.

سازمان برنامه و بودجه به تعبیری عنوان می کند اعتبار و پول لازم را ندارد. ما هم از ابزارهای نظارتی همچون تذکر و مکاتبه استفاده کردیم ولی نتیجه ای حاصل نشد، بنابراین با همکاری سایر نمایندگان، اعمال ماده ۲۳۴ (شکایت) علیه سازمان برنامه و بودجه را کلید زدیم./تحریریه

اخبار مرتبط
مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.
جوکار در ادامه افزود: از سوی دیگر در سیستم مالیاتی باید نظام تشویق و تنبیه وجود داشته باشد و مودیانی که در مناطق محروم فعالیت اقتصادی دارند مشمول معافیت‌های مالیاتی جذابی شوند تا سرمایه‌ها به مناطق محروم سوق داده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها