پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

وام فوری 20میلیونی بانک مهرایران و50میلیونی بانک رفاه

24 خرداد 1401
وام فوری 20میلیونی بانک مهرایران و50میلیونی بانک رفاه

به گزارش بانک اول دریافت وام فوری از بانک‌ها نیازمند ارائه ضامن رسمی است. این شرط جزو شروط اصلی دریافت وام فوری از اغلب بانک‌هاست.

بانک رفاه 

این بانک در طرح انتخاب خود تا سقف ۵۰ میلیون و کف هفت میلیون تومان به متقاضیان، وام با سود ۱۵ درصد می‌دهد. حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است و مبلغ هر قسط ماهانه یک میلیون و ۷۳۳ هزار تومان تعیین شده است.

دو شرط اصلی برای دریافت این وام وجود دارد که مشتریان باید آن‌ها را داشته باشند تا به آنها وام تعلق بگیرند.

 

_ ارائه ضامن رسمی به بانک

_ افتتاح حساب قرض‌الحسنه

اما این دو شرط برای دریافت وام فوری سخت به نظر می‌رسد زیرا متقاضی دریافت این وام در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیاز به دریافت آن دارد و به نظر می‌رسد پیدا کردن ضامن رسمی مورد تایید بانک در مدت زمان کوتاه سخت باشد.

بانک آینده

این بانک در طرح کارگشا خود تا سقف ۲۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه به مشتریان تسهیلات می‌دهد. متقاضیان برای دریافت وام از این بانک هم باید دو شرط اصلی را رعایت کنند.

 

_ ارائه ضامن رسمی به بانک

_ افتتاح حساب قرض‌الحسنه

اقساط ماهانه این وام برای هر متقاضی ۷۲۳ هزار تومان برآورد شده است. البته شرایط دریافت وام از این بانک تنها به دو شرطی که گفته شد منتهی نمی‌شود.

علاوه بر آن ۱۰ درصد مبلغ تسهیلات نزد بانک بلوکه می‌شود. همچنین فرد متقاضی برای دریافت تسهیلات طرح کارگشا و ضمانت بازپرداخت اقساط باید تضمین‌های دیگری از جمله معرفی ضامن رسمی (کسر از حقوق)، جواز کسب‌وکار و سفته به بانک ارائه دهد.

بانک حکمت ایرانیان

بانک جکمت ایرانیان در طرح حواله حکمت تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام می‌دهد. در این طرح مشتری برای دریافت وام نیاز به سپرده‌گذاری ندارد. همچنین حداکثر بازپرداخت این وام ۳۰ ماه است که با این حساب اقساط هر وام یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان تمام می‌شود.

این وام با سود ۱۴ درصد به مشتریان اعطا می‌شود و برای دریافت آن باید ضامن رسمی مورد تایید به بانک معرفی شود.

بانک قرض‌الحسنه مهر 

این بانک در طرح وام فوری خود تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام می‌دهد. متقاضیان دریافت وام کالا کار‌ت از بانک حساب قرض‌الحسنه در بانک افتتاح کنند. همچنین دریافت این وام نیاز به ضامن رسمی مورد تایید بانک دارد.

حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۱۲ ماه مشخص شده است و اقساط این وام با سود ۴ درصد ماهانه یک میلیون و ۷۰۲ هزار تومان مشخص شده است.

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها