پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

فعلا سهام نخرید

24 خرداد 1401
فعلا سهام نخرید

به گزارش بانک اول شبکه «سی ان بی سی» گزارش داد  به گفته«جیم کرامر» سهامدار اصلی سی ان بی سی، به دلیل کاهش شدید ارزش سهام در روز جمعه که ناشی از نگرانی ها در مورد نوع جدید کووید۱۹ بود، اکنون زمان خرید سهم نیست.

کرامر می گوید که امکان دارد در هفته های آینده نوع جدید کرونا در ایالات متحده نیز ظاهر شود؛ بنابراین من به کسی توصیه نمی کنم امروز چیزی بخرد تازمانی که مطمئن نباشیم نباید سهامی خریداری کنیم. میانگین صنعتی داوجونز ۸۰۰ واحد در آغاز معاملات افت کرد و ۲ درصد را از دست داد. شاخص S&P ۵۰۰ حدود ۱.۳ درصد کاهش یافت. این فروش به دنبال هشدار سازمان بهداشت جهانی در روز پنجشنبه در مورد نوع جدیدی است که در آفریقای جنوبی شناسایی شده است.

کرامر گفت که منطقی است که ارزش سهام هایی مانند سهام شرکت داروسازی «ریجنرون»(Regeneron) و «فایزر» (Pfizer) به سمت بالاتر حرکت کنند اما باید از سایر بخش‌ های بازار اجتناب کرد./تحریریه

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها