یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش فوری خودرو جدید ایران خودرو

24 خرداد 1401
فروش فوری خودرو جدید ایران خودرو

به گزارش بانک اول بعد ازمعرفی هایما اس 7 پلاس  ظاهرا نوبت به برادر کوچکتر این شاسی بلند چینی در ایران یعنی  هایما اس 5  رسیده است که نسخه جدید و به اصطلاح پلاس آن معرفی شود. ولی نباید انتظار تغییرات زیادی را در این خودرو داشت و تغییرات فنی و امکاناتی اندک هدف ایران خودرو برای عرضه مدل پلاس است.  

با توجه به عرضه هايما S5 با موتور توربو شارژ 1.5 ليتر شركت ايـران خـودرو بـر آن شـد تـا در نسـخه جديدي از اين خودرو با استفاده از تكنولوژي هاي روز گامي در جهت پاسخگويي به خواست مشتريان و افـزايش رضـايتمندي مردم عزیز کشورمان برداشته شود و بهبودهايي در اين خودرو ايجاد نمايد.
در اين نسخه جديد با توجه به سازگاري بهتر گيربكس هاي AT با شرايط اقليمـي و جغرافيايي كشور، گيربكسCVT به گيربكس AT6 (اتوماتيك 6 سرعته) تبديل شده و تغييراتي در روكش صندلي ها و رودري ها بـه اجرا درآورده است. 
 اين خودرو از لحاظ ظاهر بيروني تفاوتي با هايما S5 توربو شارژ ندارد. 

فروش این خودرو بصورت فروش فوق العاده و بدون قرعه کشی طی روزهای آینده اجرا خواهد شد.
 

هايما S5 توربو شارژ، خودرويي كراس اوور در كلاس ابعادي C است كه با بهره گيري از طراحي به روز و زيبا، جلوه اي با شكوه، دوسـت داشتني و قدرتمند از توان طراحي متخصصان شركت هايما را به رخ مي كشد.  
محصول هايما S5 با گيربكس AT6 ضمن برخورداري از زيبايي، ايمني و تجهيزات مناسب، همانند هايما S5 داراي موتور پر قـدرت مجهز به توربو شارژ بوده و بيش از پيش مي تواند به عنوان محصولي متفاوت مورد توجه مشتريان قرار گيرد.
 

 ایران خودرو

اخبار مرتبط
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد
در برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا در معاملات بازار تغییر قیمت دیده می شود. با نگاهی به جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.
در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از امروز خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.
ثبت نام متقاضیان صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به نشانی bahman.iranecar.com امکان‌پذیر خواهد بود. شرکت بهمن موتور شرایط و ضوابط خاصی را برای این طرح در نظر گرفته است که رعایت آن‌ها برای متقاضیان الزامی می‌باشد. در صورت عدم رعایت این ضوابط و یا فقدان شرایط لازم از سوی متقاضی، ثبت نام ایشان به صورت یکطرفه از سوی شرکت لغو خواهد شد و وجوه واریزی نیز به حساب مبدأ عودت داده می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها