شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

24 خرداد 1401
 بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

به گزارش بانک اول بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت رمز ارز اومیسگو (OmiseGo) در سال ۲۰۲۱ دانست. این رمز ارز یک پلتفرم بلاک چین برای تبادل ارز و رمز ارز و همچنین انجام معاملات بدون وقفه و با سرعت بالا صرف نظر از اینکه طرفین معامله از هم دور باشند، است.

عملکرد پلتفرم اومیسگو با بلاک چین هر چقدر مؤثر است با رمزارزها و بسیاری از ارزهای فیات هم به همان اندازه مؤثر است. از طریق این پلتفرم کاربران می‌توانند با موفقیت مبادلاتی میان رمز ارز و پول فیات انجام دهد.

در این نوع معامله هنگامی که خریدار کالا می‌خواهد تسویه حساب کند از طریق این پلتفرم اقدام می‌کند و فروشنده انتخاب می‌کند که هزینه را از طریق رمز ارز یا پول فیات دریافت کند. این تنها نمونه‌ای از کاربرد و عملکرد بالای این پلتفرم است.

۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵

در سال ۲۰۱۸، تیم اومیسگو بابانک شینهان (Shinhan)، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کره جنوبی، توافق‌نامه همکاری امضا کردند. با توجه به مواردی که به آن‌ها اشاره شد، سرمایه گذاری بلند مدت در اومیسگو گزینه‌ای مناسب و سودآور به شمار می‌رود.

رمز ارز آنتولوژی (ONT)

آنتولوژی (Ontology) نیز به عنوان یکی از ارزانترین و بهترین ارز های دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۱ در واقع پروژه‌ای است که توسط شرکت چینی آنچین (Onchain)، برای معرفی بلاک چین در فعالیت‌های سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف ایجاد شده است.

آنتولوژی را می‌توان به عنوان ارائه دهنده خدمات پر کاربرد بلاک چین‌های عمومی، از جمله دفتر توزیع شده و سیستم‌های قرارداد هوشمند توصیف کرد.

رمز ارز چین لینک (LINK)

رمز ارز چین لینک (Chainlink) ارتباط میان مصرف کننده و فروشنده کالا یا خدمات را آسان‌تر کرده است. به دلیل ادغام همیشگی فناوری‌ بلاک چین در زندگی افراد، اخیراً چنین ارزهایی تقاضای فراوانی داشته‌اند. چین لینک در سال ۲۰۱۷ در ایالات متحده آمریکا توسط شرکت اسمارت کانترکت (SmartContract) ساخته شد.

چین لینک فناوری را توسعه داده است که از طریق فناوری بلاک چین کانال‌هایی را بین ارائه دهندگان داده‌های مختلف تشکیل می‌دهد. چین لینک اوراکلی ایجاد کرد که اجرای قرارداد هوشمند بین زیرساخت‌های رمزنگاری و منابع اطلاعاتی شخص ثالث را تضمین می‌کند.

این گزینه این امکان را فراهم می‌کند که شبکه‌های اطلاعاتی را بین چندین شرکت مختلف ایجاد کرد. چنین شبکه‌هایی توسط هیچ شخص یا اشخاصی، غیر از یک قرارداد هوشمند تنظیم نمی‌شوند و غیرمتمرکز هستند.

چین لینک به همه اپراتورهای شبکه، یعنی ارائه دهندگان اطلاعات، اجازه می‌دهد تا رمز لینک (LINK) خود را به دست آورند. شرکت کنندگان مقدار مشخصی سکه را به عنوان پاداش برای استفاده از قراردادهای هوشمند با اوراکل‌های چین لینک و مشارکت در شبکه دریافت می‌کنند.

چین لینک گزینه سودآوری برای بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت به نظر می‌رسد و احتمال رشد بیشتر آن در سال‌های آتی بسیار زیاد است.

مطابق نمودارهای کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) نرخ سودآوری سرمایه گذاری در رمز ارز در زمان راه‌اندازی، چند صد درصد بر آورده شده بود و حتی در زمانی که رمز ارزها به افت قیمت شدیدی در بازار مواجه شدند، تغییر نکرد.

همچنین این احتمال وجود داردکه اکنون با ثبات بازارشاهد رشد و سود روز افزون آن باشیم. جهت مشاهده قیمت و خرید این ارز دیجیتال ارزان، وارد صفحه خرید چین لینک شوید.

رمز ارز سینتتیکس (SNX)

سینتتیکس (Synthetix) یک نوع پلتفرم است که به افراد اجازه می‌دهد دارایی‌های مجازی و آنلاین ایجاد کنند که ارزش دارایی‌های واقعی را دارند. این ارز دیجیتال از ارزانترین رمزارزها در نوع خود است.

توکن سینتتیکس (SNX) هسته اصلی شبکه سینتتیکس به شمار می‌رود و این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا در ایجاد سینت‌ها (Synths) شرکت کرده و از آن‌ها پشتیبانی کنند. توکن سینتتیکس به عنوان پاداشی برای استفاده از این توکن‌ها در استخراج سکه، استفاده می‌شود.

پروژه سینتتیکس در اواخر سال ۲۰۱۷ ایجاد شد و هاون (Havven) نام داشت. توکن شبکه سینتتیک در شبکه اتریوم اجرا می‌شود و یک توکن استاندارد ERC-20 به شمار می‌رود.

هر هفته دارندگان سینتتیکس که توکن‌هایی را از قبل رزرو کرده‌اند پاداش خود را از سهام دریافت می‌کنند. پاداش‌ها باید ظرف دو هفته پس از دریافت جمع‌آوری شوند، پاداش‌هایی که ظرف این دو هفته جمع‌آوری نشوند به کل مجموعه سینتتیکس اضافه می‌شوند.

نتیجه گیری

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت این فرصت را برای شما فراهم می‌کنند تا در پروژه‌های جدید و متنوع در ارز های دیجیتال شرکت کرده و فرصت‌های جدیدی برای سرمایه گذاری‌های پر سود برای شما فراهم می‌کنند.

اگرچه به هیچ‌ وجه کسی نمی‌تواند با اطمینان خاطر پیش‌بینی کند که بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت چیست اما با توجه به تاریخچه بازار رمز ارز می‌بینیم که این بازار رو به رشد است و در آینده بخش بزرگی از زندگی روزمره ما خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که رمز ارزهایی را که نسبت به گذشته قیمت آن‌ها بسیار کاهش پیدا کرده است را خریداری نکنید چرا که احتمال افزایش دوباره قیمت آن‌ها بسیار پایین است.

اخبار مرتبط
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها