پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات وام 400 میلیون تومانی جدید + شرایط بازپرداخت

24 خرداد 1401
جزئیات وام 400 میلیون تومانی جدید + شرایط بازپرداخت

به گزارش بانک اول این وام برای تمامی شرکت‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش خصوصی و تعاونی طراحی شده و متقاضیان در صورت عضویت نظام صنفی رایانه‌ای یا اتحادیه کسب و کارهای مجازی امکان استفاده از آن را دارند. بنا بر این خبر، این وام برای اشتغال زایی‌های جدیدی که طی شش ماه تا یک سال گذشته اتفاق افتاده تدارک دیده شد و طبق لیست بیمه شرکت‌ها به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

مجموعه‌های عامل پرداخت این وام پست بانک ایران و صندوق کارآفرینی امید هستند. ضمانت‌های موردنیاز دریافت این تسهیلات براساس مقررات بانکی و ضوابط داخلی مجموعه‌های ذکر شده، تعیین خواهد شد. ثبت نام این وام از روز قبل  در سامانه‌های سازمان فناوری اطلاعات آغاز شده است. افراد متقاضی می‌توانند به سایت‌های این سازمان مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام و مراحل لازم برای دریافت تسهیلات را تکمیل کنند. لازم به ذکر است که این طرح در سطح ملی و استانی اجرا می‌شود.

فرآیند ارزیابی وام اشتغال جدید

بعد از ثبت نام اولیه متقاضیان، طرح‌ها ارزیابی خواهند شد و با توجه به این موضوع مبلغ تسهیلات تعیین می‌شود. با توجه به مدت زمان بررسی و تعیین مبلغ تسهیلات، حداکثر بعد ازپانزده  روز وام گیرنده به بانک عامل برای دریافت این وام معرفی خواهد شد.

اعطای این تسهیلات با 12 ماه تنفس و بازپرداخت 36 ماهه به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود. سود این وام هم 10 درصد اعلام شده است. متقاضیان دریافت این نوع تسهیلات به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه سازمان فناوری اطلاعات مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها