جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

نتایج قرعه‌کشی پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرواعلام شد +فهرست برندگان

24 خرداد 1401
 نتایج قرعه‌کشی پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرواعلام شد +فهرست برندگان

به گزارش بانک اول مراسم قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو صبح امروز، یکشنبه ۲۱ آذر با حضور نهاد‌های نظارتی در سالن همایش‌های معاونت بازاریابی و فروش برگزار شد و نتایج  و اسامی اعلام شد.

گروه صنعتی ایران خودرو، طرح پیش فروش شش محصول خود را با موعد تحویل یک ساله در آذر ۱۴۰۰ را به مدت سه روز، اجرا کرد.در این طرح فروش، ایران خودرو شش محصول دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک، تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس و سورن پلاس را عرضه کرد؛ موعد تحویل تمامی خودرو‌ها آبان و آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شده است.

مشاهده نتایج قرعه‌کشی پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو امروز یکشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۰ 

اخبار مرتبط
فراخوان‌های مربوط به ایمنی زمانی اتفاق می‌افتند که هر یک از اجزای خودرو معیوب بوده و ایمنی خودرو را به خطر می‌اندازد. مسائل مربوط به ایمنی ممکن است در خودروهایی با تجهیزات، طراحی یا سازنده مشابه رخ دهد.
متقاضيان فوق مي‌توانند طي مدت 10 روز يا تا زمان تكميل ظرفيت با مراجعه به سايت فروش اينترنتي به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واريز وجه اقدام نمايند. زمان فعال‌سازي اين بخشنامه بر روي سايت esale.ikco.ir بعد از ارسال پيامك از سوي ايران‌خودرو خواهد بود.
بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به مشکلات چندماه گذشته دریافت لاستیک خودرو در بازار گفت: با راه اندازی سامانه پیش ثبت نام توزیع اینترنتی لاستیک خودرو و افزایش عرضه برخی اندازه های پرمصرف، این بازار به زودی به ثبات و آرامش خواهد رسید. وی افزود: افراد قبل از مراجعه به فروشگاه ها برای خرید لاستیک به قیمت مصوب می توانند اطلاعات خود را در kala.ntsw.ir ثب کنند و در فروشگاه با ارئه کد به فروشنده کالای خود را دریافت کنند.
برای متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام‌ این خودروها در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، از عصر روز دوشنبه هفته جاری تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه امشب (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) این امکان فراهم بود که از میان ۱۴ مدل خودروی وارداتی عرضه شده در این مرحله، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند مهدی تقدسی - مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو - در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که مهلت آن تا ۲۹ فروردین ماه تمدید شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها