یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

پیش ‌بینی مهم از آینده بازار طلا و رمزارزها

24 خرداد 1401
پیش ‌بینی مهم از آینده بازار طلا و رمزارزها

به گزارش بانک اول بیت‌کوین حمایت میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته خود را از دست داد و حالا در محدوده ۴۶ هزار دلار معامله می‌شود و کارشناسان عقیده دارند اگر محدوده ۴۵ هزار دلار از دست برود احتمال ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۴۳ هزار دلار زیاد است.

3 ارز دیجیتال هاکوریو (RYU)، اگوراس (EGR) و استادیوم (STD) در چند روز گذشته رشد زیادی داشتند.

 

بر اساس نظرسنجی CNBC حدود ۸۳ درصد از میلیونرهای قرن بیست و یکی ارز دیجیتال دارند.

 

جورین تایمر مدیر شرکت سرمایه‌گذاری فیدلیتی در یک مصاحبه رشد شبکه بیت‌کوین و اتریوم را مقایسه کرد و گفت احتمالا سال ۲۰۲۲ اتریوم از بیت‌کوین عملکرد بهتری دارد.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز دوشنبه ۲۹ آذر با ۴ تومان کاهش، ۲۷,۳۹۸ تومان معامله شد. در طی معاملات امروز، ۲۷,۴۰۲ تومان بیشترین قیمت و ۲۷,۳۸۶ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

قیمت اونس جهانی طلا امروز دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در بالاترین نرخ با روندی افزایشی ۱۸۰۳ دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۷۹۸ دلار اعلام شد. قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز امروز یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۷۷ ثبت شده است

محمد خبری‌زاد، گفت: به نظر می‌رسد بخش بودجه‌ای ۱۰ فرمان منتشر شده ضمانت اجرایی دارد. موارد مربوط به نرخ خوراک، نرخ ارز، تسعیر نرخ ارز بانک‌ها و … مواردی است که به نظرم مانعی برای اجرا نخواهد داشت و اجرایی نیز می‌شود. اما مواردی نیز هست که ضمانت اجرایی برای آن نیست و تا روی تابلو نبینیم نمی‌توانیم به آن خوشبین باشیم.

این کارشناس بازار سهام ادامه داد: موضوع صندوق تثبیت و همچنین سیاست‌های پولی مملکت که شامل نرخ سود بین بانکی، انتشار اوراق و … است از این موارد است. برای تزریق منابع احتیاج است که واقعا پول وارد بازار شود.

به ۲۰ همت پول نقد و ۵۰ همت دارایی اشاره شده اما باید روی تابلو ببینیم. با توجه به اینکه دولت در حال حاضر پول ندارد، احتمال اینکه این بخش ضمانت اجرایی نداشته باشد، وجود دارد.

اخبار مرتبط
طی جلسه معاملاتی امروز یک شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403و در دو حراج عمده و خرد، مجموعا 250 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز، 4 میلیارد و 388 میلیون تومان به ثبت رسید.
طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی 930 میلیون دلار، برای دارو، مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی 97 میلیون دلار و در مجموع یک میلیارد و 27 میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.
زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.
رصد بازار سکه و طلا طبق آخرین معاملات انجام شده تا لحظه انتشار این گزارش نشان می‌دهد که بازار همچنان در مسیر کاهش قرار دارد. ضمن اینکه بازار جهانی نیز امروز (یکشنبه) تعطیل بوده و تاثیر چندانی بر روند بازار داخل نداشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها