یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

چه افرادی امکان دریافت وام ازدواج بانک رسالت را دارند؟

24 خرداد 1401
چه افرادی امکان دریافت وام ازدواج بانک رسالت را دارند؟

به گزارش بانک اول دانشجویان واجد شرایط دانشگاه آزاد به راحتی می‌توانند برای این وام درخواست دهند. زیرا این تسهیلات هیچ تداخلی با وام ازدواج بانک مرکزی ندارد. در صورتی که زوج‌ها هر2دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی باشند، این امکان را دارند تا به صورت جداگانه برای این تسهیلات اقدام کنند. دانشجویان دانشگاه آزاد برای گرفتن این وام باید مصوبات صندوق رفاه دانشجویان را پیگیری کنند. در واقع از طریق این صندوق امکان دریافت اطلاعات تکمیلی و آگاهی از میزان اقساط را وجود دارد.

انواع وام‌های صندوق رفاه دانشجویان در سال جاری

طبق جدول ارائه وام سال 1399 و 1400، تقریبا همه دانشجویان مقاطع تحصیلی در هر نیم سال تحصیلی امکان درخواست دریافت وام 1 میلیون و 500 هزار تومانی تا 2 میلیون تومانی را داشتند. وام ضروری هم به دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و دکترا در صورت حوادث و بلایای طبیعی، تولد فرزند، حوادث و سوانح، بیماری خاص و مواردی این چنینی تعلق می‌گیرد.

ولی طبق جدول ارائه شده از صندوق رفاه دانشجویی، این مجموعه برای دکترای تخصصی ناپیوسته تسهیلات بیشتری را فراهم کرده و از منابع صندوق و بانک توسعه تعاون به آن‌ها مبالغی را اختصاص داده است. حتی افراد به منظور پرداخت شهریه هم امکان استفاده از تسهیلات صندوق را دارند. نرخ وام برای کمک هزینه شهریه مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است و بیشترین مقدار به دانشجویان دکترای تخصصی ناپیوسته مربوط می‌شود. صندوق رفاه دانشجویی به دانشجویان متاهل واجد شرایط وام ودیعه مسکن هم پرداخت می‌کند که منابع آن مربوط به بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

اخبار مرتبط
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:
وام پرداختی به مردم عادی در قالب تسهیلات خرد طبقه‌بندی خواهد شد و با نام‌های متعارف شناخته می‌شود. هر سال هم بعد از ابلاغ بانک مرکزی به شبکه بانکی پرداخت این وام‌ها را شاهد هستیم. در این مطلب هفت وام سرنوشت‌ساز را بررسی می‌کنیم که امسال به‌عنوان یک گزینه پیش‌روی متقاضیان هستند هرچند گاهی لازم است برای دریافتشان دوندگی کرد.
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها