ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش بینی مهم برای بورس بازان /آیا شاخص صعودی می ماند؟

24 خرداد 1401
پیش بینی مهم برای بورس بازان /آیا شاخص صعودی می ماند؟

به گزارش بانک اول فولاد، شستا، فملی و فارس امروز بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل ثبت کردند. این در حالی است که گروه‌های خودرو، فرآورده‌های نفتی، دارویی و بانک‌ها وضعیت خوب و رو به رشدی داشتند.

خودرو، فلزات اساسی و شیمیایی‌ها برترین گروه‌های صنعتی امروز بودند. بیشترین ارزش معاملات امروز نیز برای پالایش، کمند و شستا و بیشترین حجم معاملات نیز برای خودرو، خساپا و خگستر ثبت شد.

 

ولی شاخص کل فرابورس در روز افت بورس مثبت بود و با ۱۰۹ واحد رشد در کانال ۱۸ هزار و ۸۲۹ واحد قرار گرفت. بپاس، غصینو و کگهر بیشترین تاثیر مثبت و زاگرس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس امروز ثبت کردند.

 

بازار سهام طی چند روزپیش با رشد در شاخص کل مواجه بوده و از کانال ۱٫۲ میلیون واحد به ۱٫۴ میلیون واحد رسید. کارشناسان معتقدند افت برخی از سهام بعد از چند روز رشد طبیعی است و بازار در روزهای آینده متعادل به کار خود ادامه می‌دهد.

 

اخبار مرتبط
معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۵۷ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۹ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون سهم معامله شد.
در این روز به ترتیب نماد‌های فارس، فملی، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.
شاخص کل بازار سرمایه در ادامه روند کاهشی هفته اخیر، امروز(شنبه) هم ۰.۴۹ درصد منفی شد و شاخص هم وزن نیز ۰.۶ درصد افت کرد و در کانال ۷۳۳ هزار واحدی قرار گرفت.
اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها