شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

وام یک میلیارد تومانی بانک پارسیان را چگونه دریافت کنیم ؟

24 خرداد 1401
وام یک میلیارد تومانی بانک پارسیان را چگونه دریافت کنیم ؟

به گزارش بانک اول در صورت کافی بودن منابع مالی بانک، افراد می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب مجموعه پارسیان، برای این طرح تسهیلاتی درخواست دهند. هدف بانک پارسیان از ارائه این طرح، تامین مالی مشتریان با حفظ سرمایه اولیه آن‌ها عنوان شده است. اما به منظور درخواست این طرح، افراد باید حتما در بانک پارسیان سپرده بلندمدت داشته باشند. سود این سپرده بین 5 تا 8 درصد است که با توجه به نسبت تسهیلات و مدت بازپرداخت تعیین می‌شود.

حداکثر مبلغ این وام یک میلیارد تومان و سقف بازپرداخت اقساط آن هم 36 ماه اعلام شده است. طبق اطلاعات وبسایت بانک پارسیان، برای سپرده‌های طرح پژواک نرخ شکستی وجود ندارد. ضمانت اصلی برای این نوع تسهیلات مسدودی سپرده است و نیازی به ارائه ضامن معتبر بانکی نیست. ضمن اینکه متقاضیان این طرح می‌توانند از سپرده شخص ثالث به عنوان وثیقه استفاده کنند یا اشخاص حقوقی سپرده خود را به کارکنان مجموعه توثیق دهند.

جزئیات وام پژواک بانک پارسیان

نسبت مبلغ تسهیلات این طرح به میزان سپرده، 85 درصد اعلام شده است. در صورتی که شخصی بتواند حداکثر میزان این تسهیلات را با نرخ 4 درصد دریافت کند و زمان بازپرداخت هم برای وی 36 ماه تعیین شود، همان شخص باید ماهیانه 29 میلیون و 523 هزار و 985 تومان قسط به بانک بپردازد.

کل سود وام برای این مبلغ تسهیلات با شرایط مذکور، 62 میلیون و 863 هزار و 460 تومان و مجموعه رقم وام و سود یک میلیارد و 61 میلیون و 786 هزار و 667 تومان است.

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها