ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات وام نقدی 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین + مبلغ اقساط

24 خرداد 1401
جزئیات وام نقدی 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین + مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول پرسنل شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد و دارای تفاهم نامه همکاری با بانک کارآفرین، با ارائه معرفی نامه، امکان استفاده از مزایای طرح تسهیلاتی صبا را دارند. کسانی که خواهان استفاده از این طرح تسهیلاتی هستند باید سپرده قرض الحسنه پس انداز در یکی از شعب بانک کارآفرین افتتاح کنند.

این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان پرداخت می‌شود و نرخ سود آن نیز براساس ضوابط و مقررات ابلاغی از سوی بانک مرکزی تعیین می‌شود. حداکثر سود این تسهیلات 24 درصد بوده و سقف مهلت بازپرداخت نیز 60 ماه اعلام شده است.

شرایط لازم برای دریافت تسهیلات طرح صبا

22 درصد از این سپرده تا آخر تسویه اقساط وام به عنوان ضمانت نزد بانک مسدود خواهد بود و افراد امکان استفاده از این مقدار را نخواهند داشت. متقاضیانی که خواهان وام 60 میلیونی هستند باید دو ضامن رسمی هم به بانک ارائه دهند. البته برای مبلغ بالاتر از 60 میلیون سند ملکی نیاز است.

متقاضیان این نوع وام نباید بدهی معوق با چک برگشتی در سیستم بانکی داشته و سند ملکی برای وام‌های بالای 60 میلیون هم نباید در رهن بانک یا جای دیگری باشد.

در صورتی که به متقاضی حداکثر نرخ وام پرداخت شود و مدت زمان اقساط  آن هم 60 ماه و سود نیز 24 درصد باشد، فرد باید ماهیانه 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان قسط بپردازد. کل سود وام 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان خواهد بود. مجموع وام و سود برای این مبلغ تسهیلات هم 323 میلیون و 920 هزار تومان اعلام شده است.

اخبار مرتبط
بانک ملت از مجموع ۱۸۵ هزار و ۷۷۷ نفر مراجعه‌کننده به ۱۵۱ هزار و ۴۹ نفر وام فرزندآوری داده است. از این تعداد، ۳۴ هزار و ۷۲۸ نفر در صف وام این بانک مانده‌اند. این آمار و ارقام یعنی تنها حدود ۱۸ درصد در صف وام مانده‌اند و ۸۲ درصد موفق به دریافت وام فرزندآوری شده‌اند. همچنین بانک ملی ایران ۱۴۷ هزار و ۳۹۸ هزار فقره وام پرداخت کرده است. از مجموع ۱۶۸ هزار و ۵۴۹ نفر متقاضی، ۱۲ درصد یعنی ۲۱ هزار و ۱۹۶ نفر در صف دریافت وام هستند و ۸۸ درصد وام را تحویل گرفته‌اند.
برای بهره‌مندی از وام سربازی، سربازان باید دوره خدمت خود را به طور کامل به پایان رسانده و گواهینامه‌های مربوط به مهارت‌های کسب شده را دریافت کرده باشند. این مهارت‌ها می‌توانند در حوزه‌هایی همچون فرهنگ، هنر، صنعت، کشاورزی و خدمات باشند.
این وام دارای مزایای بسیار زیادی است که از آنها می‌توانیم به بدون ضامن بودن، کارمزد پایین و ... اشاره کنیم. این وام به صورت مرحله‌ای و در ۴ مرحله واریز می‌گردد، مبلغ این وام در مجموع ۲۰۲ میلیون تومان است. برای اطلاع از مبالغ این ۴ مرحله، جدول زیر را مشاهده نمایید. بازپرداخت مراحل واریز این وام باهم متفاوت هستند.
هر یک از مبالغ تسهیلات پشتوانه با توجه به اعتبارسنجی انجام شده از متقاضی اتفاق می‌افتد. در صورتی که مشتری اعتبار کافی را داشته باشد، این تسهیلات با سود 23 درصدی به وی تعلق می‌گیرد. در واقع دریافت این وام به هیچ نوع چک، سفته، ضامن و وثیقه نیازی ندارد. سقف این وام حداکثر به 30 میلیون تومان می‌رسد و ضمنا تسهیلات مذکور در قالب طرح اعتبار خرید اعطا می‌شود. افراد بعد از دریافت و به کارگیری این وام، نهایتا تا شش ماه امکان بازپرداخت آن را دارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها