چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

۶ پیش‌بینی رئیس جمهور السالوادور از بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲

24 خرداد 1401
  ۶ پیش‌بینی رئیس جمهور السالوادور از بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲

به گزارش بانک اول رئیس‌جمهور السالوادور ۶ پیش‌بینی درباره بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ انجام داده است. او انتظار دارد که دو کشور دیگر بیت‌کوین را به عنوان واحد پول رسمی بپذیرند. او همچنین پیش‌بینی کرده که شهر بیت‌کوین السالوادور به تجاری‌سازی رسیده و اوراق قرضه آتش‌فشانی این کشور هم با استقبال فراوان در سال ۲۰۲۲ مواجه شود.

نایب بوکله در توئیتی که در اولین روز سال میلادی جدید منتشر کرد از ۶ پیش‌بینی خود درباره بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ پرده برداشت. السالوادور سپتامبر سال ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) بیت‌کوین را در کنار دلار آمریکا به عنوان واحد پول رسمی خود معرفی کرده بود.

اولین پیش‌بینی بوکله رسیدن بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار در سال ۲۰۲۲ بود. او همچنین معتقد است که 2کشور دیگر این ارز دیجیتال را به عنوان واحد پول رسمی خود معرفی خواهند کرد. السالوادور از زمانی که بیت‌کوین را رسما پذیرش کرده در مجموع ۱۳۹۱ بیت‌کوین خریداری کرده است.

بوکله تنها کسی نیست که معتقد است کشورهای دیگر بیت‌کوین را به عنوان ارز رسمی می‌پذیرند. الکس هوپتنر مدیرعامل صرافی بیتمکس در اکتبر سال گذشته پیش‌بینی کرده بود تا پایان سال ۲۰۲۲ دستکم پنج کشور بیت‌کوین را به عنوان ارز رسمی قبول خواهند کرد و همه آنها هم کشورهای در حال توسعه خواهند بود.

 

علاوه بر این، رئیس‌جمهور السالوادور انتظار دارد که شهر بیت‌کوین در سال جاری ایجاد شود. او در ماه نوامبر از طرح خود برای ایجاد اولین شهر بیت‌کوین جهان و تامین مالی آن با کمک اوراق قرضه خبر داده بود. او همچنین اعلام کرده بود که در این شهر به جز مالیات بر ارزش افزوده خبری از انواع دیگر مالیات‌ها نخواهد بود. او همچنین پیش‌بینی کرد در سال ۲۰۲۲ ثبت نام اوراق قرضه آتش‌فشانی این کشور بیش از حد تصور خواهد بود.

اطلاعیه شهر بیت‌کوین بوکله درست یک روز قبل از هشدار صندوق بین‌المللی پول در خصوص ریسک‌های مرتبط با رمزارزها منتشر شده بود.

آخرین پیش‌بینی رئیس‌جمهور السالوادور وجود یک «سورپرایز بزرگ» در کنفرانس بیت‌کوین میامی خبر داد و گفت بیت‌کوین به یک مشکل انتخاباتی بزرگ در آمریکا تبدیل خواهد شد.

اخبار مرتبط
جبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها