دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

مجرد‌ها هنگام ثبت نام نهضت ملی مسکن باید تعهد محضری بدهند

24 خرداد 1401
مجرد‌ها هنگام ثبت نام نهضت ملی مسکن باید تعهد محضری بدهند

به گزارش بانک اول رستم قاسمی گفت: سن ثبت نام کنندگان آقای مجرد در سامانه نهضت ملی مسکن به ۲۳ سال رسیده و از ۲۰ دی ماه ثبت نام آن ها آغاز می‌شود. ثبت نام کنندگان باید زمان ثبت نام تعهد محضری بدهند که در هنگام تحویل واحد متاهل شده باشند در غیر این صورت واحد برای آن‌ها به قیمت کارشناسی شده حساب می‌شود.

او   گفت: برای ارزان‌تر تمام شدن ساخت مسکن، زمین ، پروانه ساختمانی، نقشه و طراحی که توسط نظام مهندسی ارائه می‌شود رایگان است.

سامانه ثمن برای ثبت نام متقاضیان فاقد مسکن طراحی شده و تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده و امروز مهلت ثبت نام برای ۴۶۰ شهر به اتمام می‌رسد./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
نائب‌رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران در ماهی که گذشت ۸۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان بوده است.
معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه ارزش ریالی این اراضی در شهر‌های مختلف حدود یک میلیارد تومان است گفت: برای این اراضی تا به امروز ۷۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی تامین کرده ایم که این قطعات در برخی از شهر‌ها به دو یا سه خانواده تعلق می‌گیرد تا از طریق آن بتوانند به صورت مشارکتی اقدام به ساخت و ساز کنند.
کارشناسان و فعالان بازار مسکن معتقدند اگر شوک‌های بیرونی به این بازار وارد نشود، نیمه اول سال جاری می‌تواند فاز نخست آرامش بازار ملک باشد.
اصول قوانین املاکی برای بستن قرار داد، معمولا ثابت است. مگر اینکه نیاز به تغییرات مهمی باشد. کسانی که می خواهند کار املاکی انجام بدهند در ابتدا لازم است که این قوانین را بدانند. همچنین کسانی که به دنبال خرید و فروش خانه خود هستند، اگر از این قوانین اطلاعی نداشته باشند به مشکل می خورند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها