چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 2024,May

امکان خرید اقساطی با وام بانک پاسارگاد

24 خرداد 1401
امکان خرید اقساطی با وام بانک پاسارگاد

به گزارش بانک اول بانک پاسارگاد هم برای پاسخگویی به نیازهای اساسی متقاضیان و هم به منظور ایجاد شرایط مناسب برای خرید آسان و اقساطی، طرح خرید آنلاین اقساطی را تدارک دیده است.

در واقع متقاضیان بدون گذراندن هیچ گونه تشریفات و ارائه وثیقه سنگین، امکان خریداری کالاهای مورد نیازخود را دارند. ضمن اینکه فروشندگان هم با استفاده از این طرح می‌توانند با آسودگی خاطر کالاهای خود را به صورت اقساطی بفروشند و میزان سود خود را افزایش دهند.

 

متقاضیان به منظور دریافت این خدمت، باید به یکی از شعب بانک پاسارگاد مراجعه کرده و سپس فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند. بعد از انجام این مراحل، فرد به سایت فروشگاه طرف قرارداد مراجعه کرده و برای کالای مورد نظر خود، گزینه خرید آنلاین اقساطی را انتخاب می‌کند. پس از آن نوبت به احراز هویت و تایید اعتبار است. پرداخت اقساط هم با توجه به نرخ تسهیلات و شرایط مورد توافق بانک و خریداران انجام می‌گیرد.

 

جزئیات بیشتر درباره خرید آنلاین اقساطی بانک پاسارگاد

در صورتی که فرد از خرید خود صرف نظر کند، امکان لغو آن با هماهنگی فروشنده وجود دارد. همچنین متقاضیان می‌توانند به طور کلی عضویت خود در این طرح را لغو کرده یا در صورت تمایل میزان اعتبار خود را برای خرید اقساطی افزایش دهند.

پشتوانه اصلی برای خرید آنلاین اقساطی، حساب سپرده متقاضیان در بانک پاسارگاد است. در صورتی که فرد اولین قسط خود را تسویه نکند، مبلغ آن از سپرده وی کسر می‌شود. افراد به منظور اطلاع از جزئیات این طرح بانک پاسارگاد و چگونگی شرکت در آن می‌توانند به وبسایت اصلی این مجموعه مراجعه کرده و شرایط مربوطه را مطالعه کنند.

اخبار مرتبط
ضمن اینکه میزان بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ماده 100، سه برابر سال گذشته شده است. براین اساس کسبه تا سقف 18 میلیارد تومان از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف شده‌اند و می‌توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 استفاده کنند.
برای دریافت این تسهیلات متقاضی باید ابتدا یک سپرده ویژه طرح اندواخته باز نماید و به مدت ۴ ماه، هر ماهه ۸۰۰ هزارتومان به این حساب واریز نماید. پس از گذشت ۴ ماه، متقاضی می‌تواند درخواست تسهیلات اندوخته بانوان بانک مهر را داشته باشد.
در زمان حاضر با مصوبه شورای پول و اعتبار مبلغ تسهیلات ودیعه مسکن در تهران 200 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها 150 میلیون تومان، در سایر شهرها 100 میلیون تومان و در روستاها 40 میلیون تومان است. نرخ سود این تسهیلات 18 درصد و دوره بازپرداخت آن 60 ماهه است. از سوی دیگر مطابق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وام 300 میلیون تومانی ودیعه مسکن به‌صورت قرض‌الحسنه به خانوارهای مشمول پرداخت می‌شود.
سقف مشخصی برای گرفتن هر نوع وام برای افراد عادی وجود ندارد. یعنی شما می‌توانید به شرط داشتن رتبه اعتباری مناسب و عدم داشتن اقساط معوق، می‌توانید به طور همزمان چند وام بانکی با مبلغ حدود ۱.۵میلیارد تومان بگیرید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها