جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

ارمغان جذاب و متمایز طرح تسهیلاتی عید تا عید موسسه اعتباری نور

24 خرداد 1401
ارمغان جذاب و متمایز طرح تسهیلاتی عید تا عید موسسه اعتباری نور

به گزارش بانک اول این موسسه پرداخت این طرح تسهیلاتی را در قالب مرابحه و در راستای رفع نیاز مالی با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و ایفای مسئولیت اجتماعی در شعب سراسر کشور از 20 بهمن 1400 تا 20 فروردین 1401 به‌مدت 2 ماه اجرایی کرد.

بر اساس این گزارش هم‌وطنان و مشتریان محترم می‌توانند با افتتاح حساب سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عید تا عید، علاوه بر دریافت سود علی‌الحساب نیم درصدی، پس از 2 ماه ضمن حفظ اصل سرمایه خود، این تسهیلات جذاب و متمایز را معادل 300 درصد مبلغ سپرده دریافت کنند.

همچنین درخشش جذاب و متمایز این طرح تسهیلاتی، نرخ پایین سود تسهیلات به میزان 7، 8 و 9 درصد است که توسط مشتری انتخاب می‌شود.

 شایان ذکر است هم‌وطنان و مشتریان گرامی می‌توانند از مبلغ 900 میلیون ریال تا 9 میلیارد ریال با بازپرداخت 24 ،36 و 48 ماهه به انتخاب خود، از این طرح تسهیلاتی بهره‌مند شوند.

گفتنی است هم‌وطنان و مشتریان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعب موسسه اعتباری نور در سراسر کشور مراجعه نموده و یا با مرکز ارتباط مردمی این موسسه به شماره 02142931010 به‌صورت شبانه‌روزی تماس حاصل فرمایند.

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها