چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

فعلا طلا نخرید!

24 خرداد 1401
فعلا طلا نخرید!

به گزارش بانک اول عباد محمدولی اظهار کرد: پیش از دور جدید مذاکرات، قیمت طلا مجدداً از پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان به پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید؛ این روند چند روزی ادامه یافت و شاهد ثبات در بازار در همین قیمت بودیم؛ اما با شروع دور جدید مذاکرات وین، قیمت طلا کاهش یافت.

او   افزود: این موضوع نشان می‌دهد اخبار وین به صورت موقت، تأثیر کاهشی در بازار سکه و طلا ایران خواهد داشت و چنان‌چه اخبار منفی از مذاکرات ابلاغ شود، می‌تواند بازار طلا را افزایشی کند و با نوسان روبه‌رو سازد. به طور کلی اخبار سیاسی بر بازار جهانی و داخلی تأثیرگذار است؛ باید منتظر بمانیم تا نتایج مذاکرات مشخص شود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در روزهایی که مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده است، پیشنهاد می‌شود مردم از خرید طلا بپرهیزند و به نوعی معاملات خود در بازار طلا را مدیریت کنند تا سرمایه‌هایشان دچار ریسک نشود.

 آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۲,۰۳۰,۰۰۰ ریال رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۱,۹۴۰.۵۹ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۰,۱۸۰,۰۰۰ ریال رسید.

۴. هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۱۸,۴۷۰,۰۰۰ ریال رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۶۸,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۳۸,۵۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۲,۶۲۰,۰۰۰ رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۲۵۹,۶۵۰ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو به ۲۹۴,۶۴۰ ریال و قیمت هر پوند به ۳۵۲,۰۶۰ ریال رسید.

اخبار مرتبط
در خصوص ثبت موجودی مقررشد صرفاً سه گروه به شرح زیر اقدام کنند: • تولیدکننده طلا از معدن و تولید کننده شمش طلا نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. • واردکننده و صادرکننده کالاهای مشمول نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. ۲. مقررشد در خصوص خرید، فروش و حمل کالاهای مشمول، همه فعالین اقتصادی این حوزه فعالیت به صورت
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
،عرضه ارز مسافرتی برای زائران حج تمتع از 23 اردیبهشت ماه در 260 شعبه منتخب بانک ملی سراسر کشور آغاز شد. بر این اساس هر زائر 5 سال به بالا می‌تواند حداکثر 500 دلار از طریق یکی از شعب منتخب بانک ملی یا از طریق پیام‌رسان بله دریافت کند.
هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۴۴ (دو هزار و سیصد و چهل و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۶ درصدی داشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها