پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

قیمت جدید و شرایط فروش KMC K7 اعلام شد

24 خرداد 1401
قیمت جدید و شرایط فروش KMC K7 اعلام شد

به گزارش بانک اول مشتریان کرمان موتور می توانند تا اقساط ۱۸ و ۳۰ ماهه KMC K7 را خریداری کنند. موعد تحویل این طرح فروش ۹۰ روز کاری اعلام شده است و از سویی K7 با مدل ۱۴۰۱ به دست خریداران می رسد. پیش از این قیمت مصوب KMC K7 کرمان موتور یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان بود که حالا این عدد به یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان رسیده است.

کرمان موتور اعلام کرده است که مشتریان می توانند از صبح شنبه مورخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ نسبت به پیش خرید اینترنتی K7 اقدام کنند. همچنین در مرحله ثبت نام به پیش پرداخت ۶۰۰ و ۶۵۰ میلیون تومانی نیاز است. سند خودروها هم تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند. همچنین سود تاخیر نیز به صورت ماهانه و یک درصد در نظر گرفته شده است.

نام خودرو قیمت بهمن ۱۴۰۰ (تومان) قیمت اسفند ۱۴۰۰ (تومان)
کِی اِم سی کِی ۷  ۱٫۱۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰  ۱٫۲۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰

قیمت جدید و شرایط فروش KMC K7 اعلام شد - اسفند 1400

اخبار مرتبط
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها