دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

سود پالایش یکم غیرسجامی ها و حقوقی ها پرداخت می شود

24 خرداد 1401
سود پالایش یکم غیرسجامی ها و حقوقی ها پرداخت می شود

به گزارش بانک اول داود رزاقی، مدیرعامل این صندوق با بیان مطلب بالا گفت: سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده بودند در تاریخ ۳۰ بهمن به حساب‌های اعلامی این افراد واریز شده است.

وی افزود: سود سهامداران حقوقی نیز با ارسال آخرین روزنامه رسمی تغییرات و اعلام کتبی شماره حساب و شبای بانکی از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ قابل پرداخت خواهد بود.

رزاقی در خصوص نحوه پرداخت سود سایر سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده بودند یا شماره حساب‌هایشان دارای اشکال بوده است، بیان کرد: سود این افراد از روز سه‌شنبه تاریخ ۲۴ اسفندماه با مراجعه به کلیه شعب بانک اقتصاد نوین در سراسر کشور و ارائه کارت ملی قابل دریافت است.

صندوق سرمایه‌گذاری پالایش یکم با نماد پالایش، دومین صندوق ETF واگذار شده توسط دولت در سال ۹۹ است. این صندوق در نخستین مجمع خود که در تاریخ ۲۰ بهمن برگزار شد، مبلغ ۶۰۰ تومان سود نقدی به ازای هر واحد سرمایه‌گذاری (ممتاز و عادی) بین دارندگان واحدهای صندوق تقسیم کرد./سنا

اخبار مرتبط
با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.
رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن، کاهش قیمت مصالح برای سازندگان با حذف واسطه‌ها و افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را دستاوردهای مهم ورود این صندوق به عرصه خرید مصالح ساختمان‌سازی عنوان کرد و ادامه‌داد: علاوه بر این با خریدهایی که به صورت عمده با حجم بالا و به صورت نقد از طریق بورس انجام می‌شود، از تولیدکنندگان داخلی مصالح ساختمانی هم حمایت خواهد شد.
از منظر تکنیکالی همچنان سایه سنگین سقف کانال صعودی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بر سر شاخص کل سنگینی می‌کند و اجازه رشد به شاخص کل داده نمی شود اما اهالی بازار همچنان معتقد هستند که بازار می تواند به اعداد بالاتری برسد چرا که قیمت دلار در بازار آزاد کمی عقب نشسته است و این موضوع را نشانه ای برای کاهش تنش های منطقه ای می بینند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها