چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا ۷ فروردین ۱۴۰۱

24 خرداد 1401
قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا ۷ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش بانک اول قیمت محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه هفتم فروردین ۱۴۰۱ کاهشی یک تا چهار میلیونی را تجربه کرد. دنا تیپ یک امروز با دو میلیون تومان کاهش قیمت به ۳۵۰ هزار تومان رسید. دنا پلاس دنده‌ای توروبو با چهار میلیون تومان کاهش قیمت به ۴۶۲ میلیون تومان و دنا پلاس توربو اتوماتیک با سه میلیون تومان کاهش قیمت به ۴۷۴ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۷ دنده‌ای هم امروز یک میلیون افزایش قیمت داشت و ۳۵۶ میلیون تومان به فروش رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو هم امروز سه میلیون تومان ارزانتر از روز گذشته و ۲۶۵ میلیون تومان بود.

قیمت انواع پراید امروز یکشنبه هفتم فروردین ۱۴۰۱ کاهشی یک میلیون تومانی داشت. پراید ۱۱۱ امروز به ۱۸۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ به ۱۷۰ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ به ۱۵۹ هزار تومان رسید. قیمت تیبا هم امروز با یک میلیون تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۷۷ میلیون تومان و تیبا دو پلاس هم با یک میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۸۴ میلیون تومان رسید. کوئیک دنده‌ای هم امروز دو میلیون تومان ارزانتر از روز گذشته بود و ۱۹۲ میلیون تومان به فروش رسید.

 

قیمت خودروهای ایران‌خودرو در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا Lx است. رانا با موتور TU۵ از نظر پیشرانه با خودروهای ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا Lx، پژو ۴۰۵ و سمند LX ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می‌آیند.

گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF۷ توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش‌سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود. همچنین قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود.

پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودروهای گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

 

قیمت خودروهای ایران خودرو

خودرو قیمت شنبه قیمت امروز
وانت آریسان ۱۸۸ میلیون تومان ۱۸۸ میلیون تومان
سمند LX ۲۶۶ میلیون تومان ۲۶۶ میلیون تومان
سمند EF۷ ۲۶۱ میلیون تومان ۲۶۱ میلیون تومان
سمند EF۷ دوگانه‌سوز ۳۲۵ میلیون تومان ۳۲۵ میلیون تومان
سمند سورن ELX ۲۷۷ میلیون تومان ۲۷۷ میلیون تومان
دنا تیپ یک ۳۵۲ میلیون تومان ۳۵۰ میلیون تومان
دنا پلاس دنده‌ای توربو ۴۶۶ میلیون تومان ۴۶۲ میلیون تومان
دناپلاس توربو اتوماتیک ۴۷۷ میلیون تومان ۴۷۴ میلیون تومان
پژو ۴۰۵ ۲۷۴ میلیون تومان ۲۶۴ میلیون تومان
پژو پارس ۲۷۸ میلیون تومان ۲۷۹ میلیون تومان
پژو پارس اتوماتیک ۴۰۰ میلیون تومان ۴۰۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۳۵۵ میلیون تومان ۳۵۶ میلیون تومان
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۵۴۴ میلیون تومان ۵۲۵ میلیون تومان
رانا LX ۲۴۸ میلیون تومان ۲۴۵ میلیون تومان
رانا پلاس ۲۷۱ میلیون تومان ۲۶۹ میلیون تومان
تارا دنده‌ای ۴۰۵ میلیون تومان ۴۰۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۲۶۸ میلیون تومان ۲۶۵ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۳۱۸ میلیون تومان ۳۱۸ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۳۱۴ میلیون تومان ۳۱۴ میلیون تومان
تندر ۹۰ ۴۴۰ میلیون تومان ۴۴۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۰۸ یک میلیارد و ۱۱۵میلیون تومان یک میلیارد و ۱۱۵میلیون تومان
هایما S۵ ۶۹۵ میلیون تومان ۶۸۰ میلیون تومان
هایما S۷ ۷۹۰ میلیون تومان ۷۸۰ میلیون تومان
سوزوکی گرندویتارا اتوماتیک یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان
پژو ۵۰۸ یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان
اخبار مرتبط
سقوط ۶۰۰، ۷۰۰ میلیونی قیمت مدل‌های وارداتی تنها تاثیر سقوط دلار در بازار خودرو نیست و نسبت به اوایل اردیبهشت شاهد افت ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیونی ارزش یکسری از خودرو‌های داخلی هستیم
ایران خودرویی ها سه محصول را به عنوان دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک به متقاضیان پیشنهاد دادند.
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده است سه مدل خودرویی که قرار بود فردا چهارشنبه عرضه شود از لیست عرضه حذف شده و ثبت‌نام این خودروهای تجاری به زمانی دیگر موکول شده است.
براساس اطلاعیه جدید، شرایط طرح فروش اردیبهشت ماه سال 1403 کامیون‌ 1929 آمیکو از امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ ماه 1403 آغاز خواهد شد. براساس این اطلاعیه کامیون تک ۱۹۲۹ بدون اتاق بار با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۳۰ روزه و کامیون تک ۱۹۲۹ با کاربری(باری چوبی با روکش فلزی) با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۴۵ روزه با مدل ۱۴۰۲ به فروش خواهد رسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها