ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

ثبت‌نام وام فرزندآوری آغاز شد/ مدارک مورد نیاز چیست؟ + لینک ثبت‌نام

24 خرداد 1401
ثبت‌نام وام فرزندآوری آغاز شد/ مدارک مورد نیاز چیست؟ + لینک ثبت‌نام

به گزارش بانک اول برای ثبت‌نام وام فرزندآوری باید به آدرس ve.cbi.ir مراجعه کرد. این سامانه هم برای ثبت‌نام وام فرزندآوری است و هم وام ازدواج.

مراحل ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه فرزندآوری

افراد باید ابتدا به آدرس ve.cbi.ir مراجعه و اطلاعات لازم از جمله کد ملی پدر و فرزند، شهر محل سکونت و اطلاعات سال تولد کودک را وارد کنند. پس از اتمام ثبت‌نام کد  رهگیری ۱۰ رقمی ارسال می‌شود.  مراجعه به سایت پس از تعیین شعبه، جهت اطلاع از شعبه عامل اعطای وام فرزند. مرحله بعدی ثبت‌نام است.

بعد از آن متقاضیان دریافت وام حداکثر ۱۲ روز کاری فرصت دارند تا با مدارک خود به شعبه تعیین‌شده مراجعه کنند. در صورت عدم مراجعه به شعبه در مدت زمان تعیین شده، اطلاعات ثبت‌نامی حذف می‌شود.

متقاضیان وام فرزندآوری پس از پذیرش توسط شعب بانک‌ها، حداکثر ظرف مدت ۴۵ روز کاری فرصت دارند تا مدارک مورد نیاز را تکمیل کنند.

 

 

 

 

 

شرایط دریافت وام قرض الحسنه فرزندآوری

براساس مصوبه شورای پول و اعتبار برای تسهیلات کمتر از مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال یک ضامن معتبر و برای مبالغ بالاتر، دو ضامن معتبر کافیست که تشخیص ضامن معتبر بر عهده بانک عامل است.

کمترین مبلغ وام فرزندآوری مربوط به فرزند اول و ۲۰ میلیون تومان است. اما سقف وام فرزندآوری صد میلیون تومان است که به فرزند پنجم به بعد تعلق می‌گیرد. مبلغ وام برای فرزندان دوم، سوم و چهارم به ترتیب ۴۰، ۶۰ و ۸۰ میلیون تومان است.

بر اساس وعده بانک مرکزی متقاضیان وام فرزندآوری از ابتدای این هفته می‌توانند برای دریافت این وام به شعب بانکی مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
برای دریافت وام تسهیلات مسکن، وام ودیعه، وام جعاله تعمیرات و وام مسکن جوانان و وام نهضت ملی مسکن چقدر باید قسط بدهیم؟
وامی که بانک رسالت به متقاضیان خود ارائه می‌کند، از نوع قرض الحسنه است. به همین دلیل، سود بالایی برای بازپرداخت آن از مشتری دریافت نمی‌شود
معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری از پرداخت تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد خبر داد.
وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر ۴ میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها