چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

بهمن با اعلام قیمت‌ های رقابتی، بازار خودروهای تجاری را شوکه کرد

24 خرداد 1401
بهمن با اعلام قیمت‌ های رقابتی، بازار خودروهای تجاری را شوکه کرد

به گزارش بانک اول بر اساس اعلام شرکت بهمن دیزل علیرغم افزایش ۵ برابری هزینه‌های گمرکی به دلیل تغییر نرخ پایه ارز از  4200تومان به 25000 تومان و افزایش هزینه حمل و نقل خارجی و داخلی و همچنین افزایش پایه دستمزد نیروی انسانی در سال جاری به بیش از 50 درصد، بهمن دیزل کمترین افزایش قیمت را برای محصولات خود به شرح ذیل اعلام کرد‌.

 

بهمن با اعلام قیمت‌ های رقابتی، بازار خودروهای تجاری را شوکه کرد

گفتنی است کامیون کشنده امپاور قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا است و دارای مجوز حمل کالای خطرناک نیز می‌باشد. این کامیون دارای موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) با 500 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک 12 سرعته ZF آلمان است. ضمن تجهیز به قوای محرکه بی‌نظیر، از مشخصات و تفاوت هایی که این کامیون را متمایز کرده می‌توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و... اشاره کرد. کامیون های فورس نیز با دارا بودن کابین بسیار راحت و مدرن در دو مدل ۶ و 5/8 تن، از موتور پر قدرت و استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره‌مند است که در دو  نوع خواب‌دار و بدون جای خواب تولید و آماده عرضه به بازار است.

اخبار مرتبط
بهمن موتور اطلاعیه نحوه تکمیل وجه متقاضیان فیدلیتی و دیگنیتی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای نوبت دهی در طرح‌های جوانی جمعیت و عادی را صادر کرد.
بر این اساس در حالیکه قرار بود این سه خودروی تجاری به صورت فروش فوری باشند و اطلس و سهند پیش‌فروش شوند، این طرح فروش، تفکیک شده و صرفا این دوخودروی سواری فردا، عرضه خواهند شد.
طبق اعلام سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی امروز (۲۶ اردیبهشت ماه) آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی برای کسانی است که در اسفندماه ۱۴۰۱ ثبت نام کرده بودند. متقاضیان از ۲۴ اردیبهشت ماه تا ساعت ۲۳:۵۹ امشب فرصت داشتند تا نسبت به انتخاب خودرو از بین ۱۴ خودروی وارداتی اقدام کنند.
مالیات نقل و انتقال خودرو یکی از انواع مالیات‌هایی است که از خرید و فروش خودرو دریافت می‌شود. این مالیات بر اساس ارزش خودرو و سال تولید آن محاسبه می‌شود. طبق ماده ۳۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده که در تاریخ دوم خرداد ماه ۱۴۰۰ تصویب شد، از تاریخ ۱۳ دی ۱۴۰۰، پلیس راهنمایی و رانندگی موظف به دریافت مالیات در زمان نقل و انتقال خودرو شد. در این ماده به موارد زیر اشاره شده است:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها