یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

وام ۴۵ میلیون تومانی برای کمک ودیعه مسکن مستاجران کلانشهر اصفهان

24 خرداد 1401
وام ۴۵ میلیون تومانی برای کمک ودیعه مسکن مستاجران کلانشهر اصفهان

به گزارش بانک اول به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: مطابق با بخشنامه ابلاغی از سوی بانک مرکزی در رابطه با شرایط پرداخت تسهیلات کمک‌ودیعه مسکن به بانک‌های عامل (۲۰ بانک خصوصی و دولتی) و حسب تصمیمات متخذه در شورای پول و اعتبار، این تسهیلات امسال، با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار و دوره بازپرداخت حداکثر ۵ سال اعطا می‌شود.  

 وی افزود: تسهیلات کمک‌ودیعه مسکن  در سقف‌های فردی ۴۵ و ۳۵ میلیون تومان به‌ترتیب درکلان شهر اصفهان و شهرهای بالای ۲۰۰هزار نفر جمعیت و سایر شهرها و از محل منابع بانکی موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن پرداخت می‌شود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: ثبت نام جهت وام ودیعه مسکن صرفا از طریق سامانه جهش تولید مسکن انجام می‌پذیرد.  

وی بیان داشت: اعطای وام ودیعه منوط به دارا بودن سه شرط است که شامل نبود خانه و ملک به نام مستاجر، عدم دریافت تسهیلات دولتی و دارا بودن اجاره نامه رسمی با کد رهگیری است.  

 قاری‌قرآن گفت: در سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۶۰ هزار نفر جهت دریافت وام کمک ودیعه مسکن در استان اصفهان ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۱ هزار نفر حائز شرایط شناخته شدند و ۲۷ هزار و ۵۷۴ نفر نیز وام را دریافت کردند. 

اخبار مرتبط
مدت بازپرداخت وام حداقل سه ماه و حداکثر ۴۸ ماه به انتخاب شما می­ باشد. مبلغ وام قابل پرداخت، از ۵۰ میلیون ریال الی ۳ میلیارد ریال می ­باشد و در صورت تسویه بخشی یا کل آن، امکان اعطای وام جدید با کسب امتیاز مجدد، وجود دارد. امتیاز میانگین حساب، تا ۵ سال به صورت تجمیعی قابل استفاده است.
پس از ثبت نام و تعیین شعبه کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود و حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد تا پیامک تعیین زمان مراجعه به شعبه برای شما ارسال شود. پس از تعیین ارسال پیامک تعیین شعبه متقاضی ۱۲ روز فرصت دارد تا با مراجعه به بانک برای تشکیل پرونده مراجعه کند و حداکثر ۱۰ روز پس از تکمیل پرونده وام به متقاضی پرداخت می‌شود.
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها