ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

اطلاعیه‌ مهم سازمان بورس در مورد نمایشگاه «بورس، بانک و بیمه»

24 خرداد 1401
اطلاعیه‌ مهم سازمان بورس در مورد نمایشگاه «بورس، بانک و بیمه»

به گزارش بانک اول امتیاز برگزاری این نمایشگاه از سال گذشته به طور کامل در اختیار شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی قرار گرفته است و «سازمان بورس و اوراق بهادار» هیچ نقش و مسؤولیتی در روند برگزاری این نمایشگاه ندارد و تمامی فعالیت‌ها ذیل عنوان «چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه» توسط بخش خصوصی انجام می‌پذیرد.

در همین راستا و با توجه به تماس‌های مکرر نهادهای مالی بازار سرمایه و همچنین بانک‌ها و بیمه‌ها در خصوص اطلاع از چگونگی نحوه برگزاری چهاردهمین دوره این نمایشگاه به اطلاع می‌رساند: «استفاده از عنوان نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور و مشارکت سازمان بورس و اوراق بهادار قویاً تکذیب می‌شود.»

سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان نهاد ناظر بازار سرمایه ضمن تأکید بر عدم حضور در این دوره از نمایشگاه، اعلام می‌دارد، «این سازمان هیچ مسؤلیت و نقشی در قبال نحوه برگزاری این رویداد ندارد.»

اخبار مرتبط
اهالی بازار سرمایه به دست به دست کردن تصویر دیده بان بازار اوراق بدهی دولتی در فضای مجازی همچنان از دولت گله دارند و بازار را در تسخیر اوراق دولتی می‌خوانند. این موضوع مدت‌ها است که بلای بازار سرمایه شده است.
شاخص کل فرابورس ایران هم امروز بدون تغییر، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحد ایستاد. معامله گران در فرابورس بیش از ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله دادوستد کردند.
با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها