شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

جزئیات دریافت چند وام فوری 200 میلیونی + مبلغ اقساط

24 خرداد 1401
جزئیات دریافت چند وام فوری 200 میلیونی + مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول افرادی که مایلند وام 200 میلیونی را از بانک اقتصاد نوین دریافت کنند، می‌توانند از طریق طرح «ارزینو» درخواست دهند. اما افرادی امکان درخواست این وام را دارند که سپرده ارزی داشته باشند.

این سپرده هم باید به صورت قرض الحسنه در یکی از شعب بانک اقتصاد نوین افتتاح شود. ارز مورد پذیرش دلار یا یورو است. مسدودی سپرده ضمانت این نوع وام محسوب می‌شود. بیشترین سود این تسهیلات 18 درصد است و امکان بازپرداخت آن در 36 ماه وجود دارد.

میزان اقساط وام 200 میلیون تومانی با توجه به حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت مذکور، آن 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان است. کل سود این مبلغ وام 60 میلیون و 297 هزار و 248 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 255 میلیون و 620 هزار تومان خواهد بود.

وام فوری 200 میلیونی بانک صادرات

افرادی که ارز خارجی ندارد و مایلند با سپرده ریالی وام دریافت کنند، می‌توانند از طریق طرحی به نام «تبسم» بان صادرات برای گرفتن وام 200 میلیون تومانی درخواست دهند. افراد برای دریافت این تسهیلات باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت اصلی برای این نوع تسهیلات مسدودی سپرده است. حداکثر زمان برای بازپرداخت این وام به 60 ماه می‌رسد. ضمنا این وام قرض الحسنه است و سودی ندارد. میزان اقساط برای حداکثر مبلغ وام 3 میلیون و 333 هزار و 333 تومان است. جمع رقم این مبلغ وام و سود آن هم به 200 میلیون و 106 هزار تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها