شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

جزئیات پرداخت تسهیلات بدون ضامن و تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج

24 خرداد 1401
جزئیات پرداخت تسهیلات بدون ضامن و تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج

به گزارش بانک اول آیت‌اله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تسهیلات اعطایی بدون ضامن در بانک سپه به‌عنوان نخستین بانک، پس از دستور رئیس‌جمهور مبنی بر تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات خرد و در پی بخشنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای کمک به افزایش قدرت خرید و رفع نیاز‌های مالی ضروری آحاد مردم قابل دریافت است.

 اختصاص بیش از ۳۲ هزار میلیارد ریال به تسهیلات بدون ضامن

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اینکه تسهیلات بدون ضامن تا سقف یک میلیارد ریال در همه شعب بانک سپه سراسر کشور پرداخت شده است، ابراز داشت: در مجموع بیش از ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بدون ضامن به بیش از ۱۲۳ هزار فقره پرونده تسهیلاتی همزمان با آغاز اجرای طرح از بهمن ماه ۱۴۰۰ تاکنون پرداخت شده است.

ابراهیمی افزود: تسهیلات ارزان‌قیمت بانک سپه به اشخاص حقیقی و حقوقی، صاحبان کسب و کار‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا و اشخاص آسیب‌پذیر جامعه پرداخت می‌شود.

پرداخت بیش از ۲۵۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک سپه

ابراهیمی همچنین با بیان اینکه طی دوماه نخست سال جاری ۲ هزار و ۵۳۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در بانک سپه پرداخت شده است، گفت: بیش از ۳ هزار و پانصد میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌های جوان تازه ازدواج‌کرده واجد شرایط در شعب بانک سپه اختصاص و پرداخت شده است.

وی افزود: زوج‌های جوان تازه ازدواج‌کرده، یارانه بگیران و مستأجران آسیب‌دیده ناشی از کرونا از جمله دریافت‌کنندگان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد از بانک سپه هستند.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها