دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز اعلام می‌شود

24 خرداد 1401
نتایج  قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز اعلام می‌شود

به گزارش بانک اول برندگان قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز چهارشنبه ۱۱ خردادماه اعلام می‌شود.

صفحه رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت دیروز در توئیتر نوشت:

«رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت:

از مردم بابت تأخیر در اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه عذرخواهی می‌کنیم.

علت تأخیر، صیانت از حق مصرف‌کنندگان و راستی‌آزمایی ثبت‌نام کنندگان از سوی سازمان حمایت بود. در تلاش هستیم نتایج را تا فردا اعلام کنیم.»

همچنین وی در گفت‌وگو با شبکه خبر افزود:

ما در این دوره یکی از بیشترین عرضه‌های خودرو تاریخ را انجام می‌دهیم. ما مجموعا ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ دستگاه رو در قالب ۱۵ طرح فروش متنوع با بازه زمانی کمتر از یک سال به مردم تحویل می‌دهیم.

قشمی توضیح داد: استعلامات نیروی انتظامی برای شناسایی دلالان احتمالی، احراز هویت شماره تلفن ثبت‌نام کنندگان و مهم‌تر از همه استعلام ثبت‌احوال برای تشخیص هویت ۲۹۷ هزار نفری که در طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده بودند، اعلام نتایج را به تاخیر انداخته است.

اخبار مرتبط
پیکاپ تی۸ به سه روش اقساط و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و 697 میلیون تومان عرضه می‌شود. در روش اول با اقساط ۱۸ ماهه، نخست مبلغ 997,000,000 تومان به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. تسویه‌حساب به وسیله 6 فقره چک با فاصله سه‌ماهه هر یک به مبلغ 129,201,900 تومان صورت می‌گیرد.
مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۸:۳۰ روز عرضه خواهند داشت.
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود. در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.
بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی پیرامون فروش پنج خودروی وارداتی، قیمت این خودروها به صورت قطعی (برای سه مدل خودرو) و به صورت علی‌الحساب (برای دو مورد) اعلام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها