دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

پاکت هایی برای کلاهبرداری / رئیس پلیس آگاهی پایتخت هشدار داد

30 مرداد 1401
پاکت هایی برای کلاهبرداری / رئیس پلیس آگاهی پایتخت هشدار داد

به گزارش بانک اول سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری مشابه  و تجمیع این پرونده ها مشخص شد، شیادان پاکت نامه هایی با مضمون صدور دفترچه و کارت رایگان خدمات دندانپزشکی به داخل صندوق پست خانه‌های سطح تهران قرار داده اند.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، افراد سودجو داخل این پاکت‌ نامه‌ها نوشته‌اند، با توجه به هزینه‌های زیاد خدمات دندانپزشکی، جهت پوشش خدمات پزشکی، چکاپ رایگان و ویزیت رایگان به صورت ماهانه توسط دندانپزشکان مجرب و متخصص در سطح کشور و کاهش اینگونه هزینه‌ها تا سقف 50 درصد برای دریافت کارت و دفترچه‌های رایگان به یک شماره تلفن خاص پیامک ارسال کنند و تماس بگیرند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه شهروندان با ارسال پیام و یا تماس با این افراد در دام کلاهبرداران قرار می گیرند، از شهروندان درخواست کرد: با شماره تلفن ثبت شده داخل پاکت‌ نامه‌ها هیچ گونه ارتباط مبنی بر پیامک یا تماس تلفنی حاصل نکنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه، کارآگاهان جهت شناسایی و دستگیری این افراد سودجو وارد عمل شدند، خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی با کلاهبرداران که امنیت مالی شهروندان را به خطر می اندازند با قاطعیت برخورد خواهد کرد./تسنیم

اخبار مرتبط
وی با بیان اینکه محل وقوع حادثه در محدوده کلیبر و ورزقان بوده است، گفت: تیم‌های پهپادی و امدادی هلال احمر و ... به محل اعزام شده‌اند. ما نیز در حال بررسی موضوع هستیم و خودمان نیز در محل حاضر خواهیم شد.
با عنایت به تغییرات سامانه دریافت فهرست حقوق و دستمزد در اجرای مقررات بند (ث) تبصره (۱۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور و به منظور تکریم مودیان محترم مالیاتی و فراهم نمودن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی برای آنها، بنابر اختیار حاصل از مفاد ماده (۱۹۱) قانون مالیاتهای مستقیم مقرر می دارد
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی توضیح داد: براساس قانون در صورتی که خانه‌های با کاربری مسکونی بیش از ۱۲۰ روز خالی باشند و اگر در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده باشند مشمول مالیات بر خانه‌های خالی می‌شوند.
وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد. به گزارش بانک اول، الهام رحیمی‌فر با اشاره به صدور و ابلاغ حکم امیرحسین مقصودلو گفت: بر اساس حکم صادره موکلم به حبس‌های طویل المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌های تکمیلی و تبعی هم دارد. وی در پاسخ به این سوال که آیا به حکم اعتراض می‌کنید؟ افزود: پس از مشورت با موکلم نسبت به این موضوع تصمیم می‌گیریم. وکیل مدافع تتلو از بیان جزییات بیشتر درباره حکم موکلش خودداری کرد. ۱

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات