پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

طلا و سکه در آستانه ریزش شدید

30 مرداد 1401
طلا و سکه در آستانه ریزش شدید

به گزارش بانک اول محمد کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: سفر نانسی پلوسی به تایوان بر خلاف انتظارات تاثیری برافزایش قیمت اونس جهانی نداشت و حتی امروز با 11 دلار کاهش به 1766 دلار رسید .

وی گفت: از طرفی قیمت دلار هم در چند روز گذشته 600 تومان کاهش یافته و امروز به 31 هزار و 300 تومان رسید.

 

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت : حباب سکه همچنان در حال کاهش می باشدو امروز در محدوده یک میلیون و 420 هزار تومان می باشد.

کارشناس رسمی بازار طلا پیش بینی کرد :به نظر می رسد با کاهش تقاضا و داد و ستدها همچنین کاهش اونس جهانی و قیمت ارز قیمت طلا و سکه در روزهای آینده با کاهش بیشتری روبه رو خواهد شد.

قیمت سکه

قیمت طلا و سکه 12 مرداد 1401

کشتی آرای گفت: قیمت سکه طرح قدیم به 14میلیون و 150 هزار تومان رسید.

قیمت سکه طرح جدید به 14میلیون و 750هزار تومان رسید.

نیم سکه نیز به 8 میلیون و 150هزار تومان رسید.

قیمت ربع سکه امروز به 5میلیون و 150هزار تومان رسید.

سکه های یک گرمی بانک مرکزی نیز بدون تغییر 3100000 هزار تومان داد و ستد شد.

 

قیمت هر گرم طلای 18 عیار هم به 1میلیون و 358هزار تومان رسید.

قیمت هر مثقال طلای آبشده امروز 5 میلیون و 880هزار تومان می باشد./سایت طلا

اخبار مرتبط
شروع جلسه حراج راس ساعت 12 است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت 15 تا 17همان روز است و ساعت 17 نیز نتایج حراج اعلام می شود.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: فعالان حوزه طلا و و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه ها کافی است.
امروز قیمت طلا در جریان معاملات بازار شیب صعودی را تجربه کرد، قیمت سکه امامی به ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۷ درصدی داشته است.
بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات