شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

دوره آموزشی سربازی چند روزه شد؟

30 مرداد 1401
دوره آموزشی سربازی چند روزه شد؟

به گزارش بانک اول امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص مدت دوره آموزشی سربازی اظهار داشت: در حال حاضر مدت دوره آموزشی سربازی بین ۶ تا ۸ هفته متغیر است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مدت دوره آموزشی سربازی بسته به نوع مرکز و نوع تخصص آموزشی متفاوت است؛ به طور مثال نخبه‌ها یک ماه دوره آموزشی سربازی سپری می‌کنند؛ همچنین افرادی که در حال حاضر در مناطق گرمسیر دوره آموزشی سربازی خود را طی می کنند به مدت ۶ هفته و کارکنان وظیفه‌ای که در مناطق خوش آب و هوا مشغول خدمت باشند مدت دوره آموزشی سربازی آنها ۸ هفته خواهد بود.

 وی گفت: در گذشته مدت دوره آموزشی سربازی ۴۵ روز بود که بعد از آن دو هفته به آن اضافه شد که از دو سه ماه پیش تاکنون مدت دوره آموزشی سربازی بسته به مرکز و تخصص بین ۶ تا ۸ هفته خواهد بود./فارس

اخبار مرتبط
چند سال است که دهک بندی جامعه برای پرداخت یارانه، در دستور کار دولت قرار گرفته است. تمامی خانوار ها نطابق این دستور کار، دهک‌بندی شدند و ۳ دهک پردرآمد جامعه، ازدریافت یارانه دولت، کنار گذاشته شدند و یارانه برای ۷ دهک دیگر واریز شد.
در این زمان می‌توانید به سینما یا رستوران بروید و یا یک سفر کوتاه آخر هفته ترتیب دهید. فقط فراموش نکنید که تمام زحمت‌هایتان را با ولخرجی هدر ندهید!
قیمت لاستیک‌های پرفروش چه به صورت دولتی و چه در بازار آزاد با افزایش مواجه شده است. بعضا قیمت یک لاستیک در بازار ۶۰ درصد گران‌تر از قیمت لاستیک دولتی مشابه است.
براساس قانون خانه‌های خالی در صورت عرضه نشدن با افزایش مالیات هرسال مواجه می‌شوند و اگر یک واحد مسکونی در سال عرضه نشود مشمول مالیات شده و ۶ برابر مالیات عادی از آنها مالیات دریافت می‌شود و در صورتی که سال بعد هم خالی باشد مشمول مالیات ۱۲ برابری می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات