پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

جزئیات وام قرض الحسنه 10 میلیون تومانی بانک رسالت

21 آذر 1400
جزئیات وام قرض الحسنه 10 میلیون تومانی بانک رسالت

به گزارش بانک اول افرادی که متقاضی دریافت این وام از بانک قرض الحسنه رسالت هستند، نیازی به مراجعه حضوری ندارند و در حداقل زمان ممکن و از طریق آنلاین می‌توانند درخواست وام خود را ثبت کنند. درضمن لیست اسامی این افراد از طریق وزارت بهداشت به بانک‌ها اعلام می‌شود. لازم به ذکر است که فرد متقاضی مبتلا به بیماری کرونا که این وام را می‎‌خواهد نباید کسب و کاری داشته باشد. مدت زمان بازپرداخت این وام قرض الحسنه 36 ماه در نظر گرفته شده است.

پرداخت این وام بر اساس اعتبارسنجی، ضوابط و مقررات ناظر بر شبکه بانکی انجام و به واجدین شرایط از طریق پیامک بانک اطلاع رسانی خواهد شد. بعد از دریافت پیامک از بانک رسالت افراد متقاضی باید در سامانه ام رسالت درخواست عضویت داده و حساب باز کنند.وبعد باید در سامانه مرآت درخواست اعتبارسنجی دهند و بعد از آن در همراه بانک یا اینترنت بانک رسالت تقاضای وام کنند. ضمنا به این وام 4 درصد کارمزد سالیانه هم تعلق می‌گیرد.

میزان تسهیلات پرداختی بانک رسالت در 6 ماهه اول سال جاری

بانک قرض الحسنه رسالت در شش ماهه اول امسال بیش از 123 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد. این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 50 درصد افزایش داشت که در این مدت زمان بیشتر از 2 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان واجد شرایط اعطا شد. این مجموعه با انجام فرآیند پرداخت وام به صورت غیرحضوری و آنلاین کار را برای مشتریان خود آسان کرده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - وام‌های بانک رسالت از منابع قرض الحسنه بانک به اشخاص واجد شرایط پرداخت می‌شود. تسهیلات اعطایی این بانک اغلب از طریق آنلاین قابل درخواست است .
بانک اول - بانک رسالت اولین تسهیلات کرونایی سرپرستان خانوار مبتلا به این ویروس را پرداخت کرد. مبلغ این تسهیلات 10 میلیون تومان و زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده بود.
بانک اول - بانک رسالت به گروه دانشجویان هم وام می‌پردازد. این بانک به منظور تامین مالی بیشتر و همچنین افزایش رفاه گروه مذکور، سقف تسهیلات مالی آن‌ها را بالا برده است.
بانک اول - برخی از شرکت‌ها با آگهی خیابانی تبلیغ وام می‌کنند. در یکی از تبلیغات آمده است که هر فرد می‌تواند وام یک ماهه ۴۰ میلیون تومانی بدون ضامن، از بانک رسالت دریافت کند. شرایط دریافت این وام بانکی چیست؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات