پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

افتتاح حساب و اعطای وام ۴ درصدی بدون حضور در بانک

06 شهریور 1401
افتتاح حساب و اعطای وام ۴ درصدی بدون حضور در بانک

به گزارش بانک اول جواد شکراللهی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان نخستین بانک تخصصی قرض الحسنه در سال ۱۳۸۶ با سرمایه ۱۰ بانک رسمی کشور شروع به فعالیت نموده و با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی در راستای توانمندسازی و تقویت توان اقتصادی اقشار مختلف جامعه و همچنین تلاش برای فقرزدایی و رفع نیازهای ضروری اقشار کم درآمد جامعه به ویژه در مناطق کمتر برخوردار فعالیت می کند.

وی از جمله خدمات این بانک را پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال و کارآفرینی، معیشت و ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان و سازمان های حمایتی و سازمانهای مردم نهاد برشمرد و تاکید کرد: درحال حاضر سقف یک فرد در اخذ وام قرض الحسنه از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیون و افراد حقوقی به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

رئیس شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شعبه فریدونکنار همچنین درباره طرح کالا کارت مهرایران اظهار کرد: این طرح خرید اقساطی کالا است که برای افزایش قدرت خرید مردم کشورمان طراحی شده است. مشتریان گرامی نیازی به سپرده گذاری در این طرح ندارند و می توانند با توجه به سهمیه ماهانه شعب، از تسهیلات قرض الحسنه استفاده نمایند. اقساط این طرح در حالت های ۶، ۹، ۱۲ و ۱۸ ماهه بوده و حداکثر مبلغ در این طرح، ۵۰۰ میلیون ریال است.

شکراللهی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران از ابتدای مرداد ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان ۳۱ تیر ماه سال ۱۴۰۱ و همگام با دولت سیزدهم بیش از ۵۴ هزار و ۶۰۰ فقره وام قرض الحسنه ازدواج ۱۲۰ و ۱۵۰ میلیون تومانی به ارزش ۵۴ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است گفت: این بانک تا کنون مجموعاً بیش از ۳۸۹ هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۹۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت نموده است.

یادآور شد: لازم به ذکر است مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند بصورت غیر حضوری واز طریق سایت www.qmb.ir و همراه بانک مهر ایران نسبت به افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به صورت آنلاین اقدام نمایند.

جواد شکرالهی در پایان از حمایت خیرین و سازمانهای مردم نهاد و مردم فریدونکنار تقدیر کرد./ایسنا

اخبار مرتبط
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.
وام دهه شصتی ها که انسیه خزعلی از آن خبر داده بود، برخلاف تصور عموم مشمول همه دهه شصتی ها نخواهد بود و برای دریافت این وام باید دارای شرایط خاصی باشید.
یکی از خدمات پرمتقاضی و محبوب بانک‌ها، ارائه وام غیرحضوری از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی این بانک‌هاست. برای آشنایی با بهترین وام‌هایی که از گوشی موبایل‌تان می‌توانید دریافت کنید، این مطلب را بخوانید.
مهران محرمیان با اعلام این خبر افزود: از این پس افرادی که برای دریافت یارانه اقدام می‌کنند، از دهک‌های پایین جامعه هستند دیگر نمی‌توانند وام بانکی با اعداد و ارقام بالا را دریافت کنند. او ادامه داد: در مدل جدید موضوعات مالیاتی، جرایم رانندگی، نحوه رفع تعهدات ارزی و سایر موضوعات مورد نظر در شبکه بانکی اضافه خواهد شد و در مدل جدید رتبه بندی بسیار دقیق‌تر شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات