پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک ایران زمین

12 شهریور 1401
شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک ایران زمین

به گزارش بانک اول وام 100 میلیونی بانک ایران زمین به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند. متقاضیان برای دریافت این وام باید میانگین حساب ایجاد کنند. حداقل زمان ایجاد میانگین حساب برای گرفتن این تسهیلات سه ماه اعلام شده است. افرادی برای دریافت این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. سود این تسهیلات براساس دوره بازپرداخت و خواب سپرده مشخص می‌شود، ولی در کل میزان آن 18 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 24 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر میزان سود و دوره بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان است. کل سود تسهیلات 19 میلیون و 817 هزار و 845 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 119 میلیون و 870 هزار و 845 تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات