پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت غیر حضوری وام قرض الحسنه ۵۰۰ میلیون تومانی

15 شهریور 1401
پرداخت  غیر حضوری وام قرض الحسنه ۵۰۰ میلیون تومانی

به گزارش بانک اول محمدحسین حسین زاده درباره اقداماتی که در حوزه بانکداری قرض‌الحسنه اجرا شده گفت: مهمترین اقدامی که در جهت ساده سازی اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه انجام داده‌ایم این است که کلیه فرآیندهای دریافت وام قرض‌الحسنه به صورت غیرحضوری است که شامل افتتاح حساب، اعتبارسنجی، ثبت الکترونیکی تقاضای وام، واریز وام و پرداخت اقساط می‌شود.

مدیرعامل یک بانک قرض‌الحسنه افزود: در قدم دیگر اعتبارسنجی الکترونیکی راه اندازی کرده‌ایم که بر اثر آن اخذ تضامین و وثایق حذف شده است.

به گفته حسین زاده اقدام جدید این بانک که سال گذشته وجود نداشت اما امسال اضافه شد این است که سفته کاغذی و چک را از فرآیند دریافت وام حذف کرده و از ابتدای امسال با سفته الکترونیکی از متقاضیان تضامین را دریافت می‌کنیم.

او خاطرنشان کرد: هم وام گیرنده و هم ضامن سفته الکترونیک می‌دهند. حتی بخش قابل توجهی از متقاضیان نیاز به دادن تضامین ندارند و با اعتبارسنجی می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

این مقام مسئول شبکه بانکی یادآور شد: سقف تسهیلات قرض‌الحسنه افراد حقیقی ۲۰۰ و افراد حقوقی و کارآفرینان ۵۰۰ میلیون تومان است که همه مراحل دریافت آن غیرحضوری است.

مهر

اخبار مرتبط
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.
وام دهه شصتی ها که انسیه خزعلی از آن خبر داده بود، برخلاف تصور عموم مشمول همه دهه شصتی ها نخواهد بود و برای دریافت این وام باید دارای شرایط خاصی باشید.
یکی از خدمات پرمتقاضی و محبوب بانک‌ها، ارائه وام غیرحضوری از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی این بانک‌هاست. برای آشنایی با بهترین وام‌هایی که از گوشی موبایل‌تان می‌توانید دریافت کنید، این مطلب را بخوانید.
مهران محرمیان با اعلام این خبر افزود: از این پس افرادی که برای دریافت یارانه اقدام می‌کنند، از دهک‌های پایین جامعه هستند دیگر نمی‌توانند وام بانکی با اعداد و ارقام بالا را دریافت کنند. او ادامه داد: در مدل جدید موضوعات مالیاتی، جرایم رانندگی، نحوه رفع تعهدات ارزی و سایر موضوعات مورد نظر در شبکه بانکی اضافه خواهد شد و در مدل جدید رتبه بندی بسیار دقیق‌تر شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات