ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت وام فرزندآوری مشروط شد؟

29 شهریور 1401
 پرداخت وام فرزندآوری مشروط شد؟

به گزارش بانک اول حمید صفایی نیکو، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در خصوص اعتبار سنجی برای وام‌های قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری افزود: لازم است به منظور تسریع و تسهیل در پرداخت این وام‌ها شعب و واحد‌های هر بانک ضمن انجام اعتبار سنجی، امتیاز اعتباری متقاضیان در پرداخت این وام‌ها مدنظر قرار ندهند. ضمن اینکه پرداخت این وام‌ها (فرزندآوری، ازدواج) بدون هیچ گونه سپرده گذاری و یا مسدودی وام پرداختی با یک نفر ضامن معتبر یا یک فقره سفته صورت می‌گیرد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی بیان کرد: امکان پرداخت وام‌های فرزندآوری و ازدواج با یک فقره سفته یا یک ضامن معتبر قابل پرداخت است. همچنین بر اساس سیاست اعتباری سال جاری امکان پرداخت تسهیلات بدون ضامن به شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه‌های اجرایی دولتی که حقوق خود را از بانک‌ها اخذ می‌نمایند و دارای رتبه اعتباری متناسب هستند امکان پذیر است.

اخبار مرتبط
برای دریافت وام تسهیلات مسکن، وام ودیعه، وام جعاله تعمیرات و وام مسکن جوانان و وام نهضت ملی مسکن چقدر باید قسط بدهیم؟
وامی که بانک رسالت به متقاضیان خود ارائه می‌کند، از نوع قرض الحسنه است. به همین دلیل، سود بالایی برای بازپرداخت آن از مشتری دریافت نمی‌شود
معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری از پرداخت تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد خبر داد.
وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر ۴ میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: