پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک شهر + جزئیات

10 مهر 1401
شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک شهر + جزئیات

به گزارش بانک اول به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیونی هستند باید سندی ملکی داشته باشند، در غیر این صورت 16 درصد از مبلغ تسهیلات واریزی برای آن‌ها به عنوان ضمانت مسدود خواهد شد. البته در زمان انسداد این مبلغ تسهیلات، سود هم به اصل سپرده تعلق می‌گیرد. نرخ سود وام نیز با توجه به سود پرداختی برای سپرده تعیین می‌شود و حداکثر مبلغ آن به 18 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات 36 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است.

خدمات و دستاوردهای بانک شهر در سال‌های فعالیت آن

بانک شهر از سال 1388 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این مجموعه از ابتدا با هدف تامین نیاز شهرداری‌ها به اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و همچنین مخارج شهر در راستای تحقق توسعه شهری مشغول به کار شد.

شهرداری‌های تهران، شیراز، شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی کارکنان شهرداری تهران و شهرداری اصفهان عمده سهامداران این مجموعه هستند.

هم اکنون بانک شهر انواع خدمات اعم از افتتاح سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمت ارزی، صندوق امانات و … را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این بانک تاکنون تندیس نهمین کنفرانس بین المللی برند، تندیس زرین سرآمدی چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، سیمرغ زرین مدیریت همایش مدیر برتر سال 1393، چندین گواهی کنترل کیفیت بین المللی معتبر و … را به دست آورده است.

اخبار مرتبط
وام دهه شصتی ها که انسیه خزعلی از آن خبر داده بود، برخلاف تصور عموم مشمول همه دهه شصتی ها نخواهد بود و برای دریافت این وام باید دارای شرایط خاصی باشید.
یکی از خدمات پرمتقاضی و محبوب بانک‌ها، ارائه وام غیرحضوری از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی این بانک‌هاست. برای آشنایی با بهترین وام‌هایی که از گوشی موبایل‌تان می‌توانید دریافت کنید، این مطلب را بخوانید.
مهران محرمیان با اعلام این خبر افزود: از این پس افرادی که برای دریافت یارانه اقدام می‌کنند، از دهک‌های پایین جامعه هستند دیگر نمی‌توانند وام بانکی با اعداد و ارقام بالا را دریافت کنند. او ادامه داد: در مدل جدید موضوعات مالیاتی، جرایم رانندگی، نحوه رفع تعهدات ارزی و سایر موضوعات مورد نظر در شبکه بانکی اضافه خواهد شد و در مدل جدید رتبه بندی بسیار دقیق‌تر شده است.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌های عامل، شرایط پرداخت وام اشتغالزایی را در سال ۱۴۰۳ ابلاغ و تأکید کرد: سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی به ۱۵۰۰ میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ازای بکارگیری تعداد افراد مددجو متناسب با سقف فردی حداکثر تا ۴۰۰۰۰ میلیون ریال و مدت بازپرداخت تسهیلات موصوف ۷ سال می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: