جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

برگزاری دور جدید مزایده خودروهای خارجی رسوبی /22 پورشه عرضه می شود

17 مهر 1401
 برگزاری دور جدید مزایده خودروهای خارجی رسوبی /22 پورشه عرضه می شود

به گزارش بانک اول عبدالمجید اجتهادی  با اشاره به مزایده فوق العاده شماره ۵۶۵ خودروهای خارجی رسوبی، اظهار کرد: از میان حدود ۱۰۶۲ دستگاه حدود ۷۵ دستگاه در این مزایده به فروش نرفت. در واقع ۵۸ دستگاه به دلیل مغایرت در مشخصات از مزایده خارج شد و ۱۷ دستگاه خودرو نیز به فروش نرفت.

وی ادامه داد: استارت مزایده این ۷۵ دستگاه از امروز زده می‌شود و اطلاعیه‌های مربوطه منتشر خواهد شد تا تکلیف این خودروها تا قبل از ۱۵ آبان‌ماه مشخص شود.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ به این سوال که چه خودروهایی به مزایده خواهند رفت؟ گفت: ۲۲ دستگاه پورشه واقع در مازندران از جمله این خودروها هستند. جزئیات سایر خودروها نیز اعلام خواهد شد.

نتیجه دور نخست مزایده چه بود؟

بر اساس این گزارش، فرایند مزایده تعیین تکلیف ۱۰۶۲ دستگاه خودروهای رسوبی وارداتی از هفتم مهرماه آغاز و روز گذشته اسامی برندگان این مزایده اعلام شد. به گفته اجتهادی و به نقل از روابط عمومی سایت سازمان اموال تملیکی، بیش از ۱۳ هزار نفر در این مزایده فوق العاده شرکت کردند. ۹۶۵ خودرو به ارزش ۲۸۱۳ میلیارد تومان به فروش رفت که متوسط رشد قیمت های پیشنهادی ۸۵ درصد بوده است.

وی با این توضیح که نیمی از مجموع متقاضیان ضمانت نامه بانکی به ادارات کل اجرایی استان‌ها تحویل داده‌اند، ادامه داد: ۱۲۶۰ ضمانت نامه برابر ضوابط قانونی به دلیل نرسیدن اصل ضمانت نامه و یا مغایرت های اسنادی و اطلاعاتی ابطال شدند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعداد افراد نهایی شرکت کننده را 12 هزار و 71 نفر بیان کرد و گفت: متقاضیان و برندگان نهایی  می‌توانند تمامی جزئیات و اطلاعات مربوط به این مزایده را از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت (ستاد) دریافت کنند.

ایسنا

اخبار مرتبط
اگر شما هم مدام در ذهنتان تکرار می‌کنید که چرا من پولدار نمیشم یا چرا هرچه تلاش می کنم پولدار نمی شوم ، لازم است با بعضی از قوانین ثروتمندشدن آشنا شوید. رعایت این قوانین می‌تواند شما را به ثروت و قدرت برساند و نیازی نیست تا برای ثروتمند شدن حتما خانواده‌ای متمول داشته باشید.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات