دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

وام 200 میلیون تومانی بانک صادرات با سود 10 درصدی

23 مهر 1401
وام 200 میلیون تومانی بانک صادرات با سود 10 درصدی

به گزارش بانک اول این وام 200 میلیونی به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب بانک صادرات سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مدت زمان مناسب خواب سپرده برای دریافت تسهیلات مذکور دو ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات 10 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. در این طرح می‌توانید تا ۱۰۰٪ میانگین حساب خود تسهیلات دریافت کنید. این وام به ضامن رسمی احتیاج دارد. متقاضیان تسهیلات مذکور نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

 

با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت، مقدار هر قسط 4 میلیون و 249 هزار و 409 تومان است. کل سود تسهیلات 54 میلیون و 964 هزار و 537 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 255 میلیون و 17 هزار و 537 تومان خواهد بود.

 

 

میانگین حساب حداقل ۲ ماهه

حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
 
مدت زمان خواب سپرده
2 ماه
 
مسدودی سپرده
 
 
 
نسبت مبلغ وام به میزان سپرده
100
 
حداکثر زمان بازپرداخت
60 ماه
 
قسط وام
4,249,409 تومان
 
کل سود وام
54,964,537 تومان
 
مجموع رقم وام و سود
255,017,537 تومان
 
سپرده جداگانه
-
 
هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

 
شرایط و مقررات
  • وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد
 

در این طرح شما می‌توانید با افتتاح حساب و ایجاد میانگین حساب بعد از حداقل ۲ ماه اقدام به دریافت تسهیلات کنید. سقف این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن ۶۰ ماه است. در این طرح می‌توانید تا ۱۰۰٪ میانگین حساب خود تسهیلات دریافت کنید.

شرکت
 
نام وام
سنا
 
سود
10 %
 
سقف وام
200 میلیون تومان
 
نوع ضمانت
ضامن رسمی
 
نیاز به سپرده
 
اخبار مرتبط
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات