دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی

24 مهر 1401
 آغاز ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی

به گزارش بانک اول به نقل از فارس، علی اکبر محمدی،رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با بیان اینکه تنها رسالت صندوق رفاه توجه به دانشجویان کم بضاعت و ایجاد زمینه رشد برای این دانشجویان است، اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که در زیرساخت‌های رفاهی شرایطی ایجاد کنیم تا دانشجویان عزیز بتوانند با آرامش خاطر بیشتری به تحصیل خود ادامه دهند.

 محمدی در ادامه از آغاز ثبت نام وام‌های دانشجویی خبر داد و گفت: شیوه نامه اعطای وام های تحصیلی، ودیعه مسکن، ضروری، ازدواج ، تولد فرزند و وام شهریه به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است و دانشجویان می‌توانند طبق دستور العمل اجرایی جهت ثبت نام اقدام کنند و از فوائد این وام‌ها بهره مند شوند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان در خصوص مهلت ثبت نام دانشجویان برای وام های ابلاغ شده، تشریح کرد: دانشجویان می‌توانند حداکثر تا ۳۰ دی ماه برای ثبت‌نام وام تحصیلی تا ۱۵ دی ماه برای وام‌های ضروری و ودیعه مسکن و تا ۵ اسفندماه برای ثبت نام وام‌های ازدواج و فرزندآوری و همین طور وام شهریه اقدام کنند.

اخبار مرتبط
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات