ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

وام ۲۰۰ میلیونی برای خرید سورن پلاس دوگانه + لینک ثبت‌نام

25 آبان 1402
 وام ۲۰۰ میلیونی برای خرید سورن پلاس دوگانه + لینک  ثبت‌نام

مدیر نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران از امکان انتخاب مراکز اسقاط از طریق سامانه‌ ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده توسط تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش بانک اول  امین رهبر با اعلام شرایط جدید اسقاط تاکسی‌های فرسوده پایتخت، گفت: انتخاب مراکز اسقاط تاکسی‌های فرسوده از طریق سامانه نوسازی ناوگان که توسط ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده  راه‌اندازی شده است فراهم شد.

وی افزود: تاکسیرانان می‌توانند برای مشاهده مراکز اسقاط منتخب با مراجعه به  سایت nnhk.ir  از ارزش اسقاط و کسورات اطلاع پیدا نمایند.

مدیر نوسازی ناوگان تاکسیرانی ضمن افزایش ارزش اسقاط گفت: پس از فراخوان از سوی ستاد نوسازی و اسقاط خودرو در  ۱۲ مرکز اسقاط مورد تایید  با اعلام قیمت واحد برای خودرو فرسوده و کسورات در سامانه مربوطه برای انتخاب توسط تاکسیرانان درج شده اند.

وی در پایان عنوان کرد: برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده، خودروی «سمند سورن پلاس دوگانه سوز» در نظر گرفته شده است که تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای مالکان ون‌ فرسوده و وام  ۱۵۰ میلیونی با کارمزد ۸ درصد ۶۰ ماهه با سه ماه تنفس برای تاکسیرانان سایر خودروها فراهم آمده است.

متقاضیان برای ثبت نام نوسازی ناوگان می توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها