چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش کرمان موتور با KMC X5 آغاز خواهد شد+ قیمت

29 آبان 1402
فروش کرمان موتور با KMC X5 آغاز خواهد شد+ قیمت

به دنبال قیمت گذاری خودرو کی ام سی ایکس5 از سوی شورای رقابت، شرکت کرمان موتور تصمیم دارد تا برنامه فروش این خودرو جدید را اعلام کند.

به گزارش بانک اول، خودرو کی ام سی ایکس5 از کرمان موتور با قیمت 1.329.100.000 تومان وارد بازار خواهد شد.

به دنبال قیمت گذاری خودرو کی ام سی ایکس5 از سوی شورای رقابت، شرکت کرمان موتور تصمیم دارد تا برنامه فروش این خودرو جدید را اعلام کند.

این خودرو با قیمت 1.329.100.000 تومان وارد بازار خواهد شد.

رینگ های 18 اینچی با ترکیب تریم کروم و مشکی پیانویی، چراغ های جلو و عقب با فناوری ال ای دی، چراغ های پیوسته عقب، سانروف پانارومیک دو تکه با قابلیت تشخیص مانع و سیستم پاور سانروف از جمله ویژگی های ظاهری خودرو ایکس 5 است.KMC X5 از سیستم صوتی شامل 10 بلندگو و یک ساب ووفر، نمایشگر مرکزی 12.8 اینچی، پشت کیلومتر دیجیتالی 7 اینچی، نورپردازی داخل بلندگو های جلو با قابلیت انتخاب از بین رنگ های مختلف، تهویه مطبوع الکترونیکی با قابلیت پنل لمسی، کنسول میانی مجهز به سرد کن (coolbox) و صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 6 جهت به همراه گرمکن و حافظه بهره می برد.

در خصوص تجهیزات و امکانات KMC X5 می توان به دوربین 360 درجه، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، هشدار چشمک زن چراغ عقب در هنگام ترمز ناگهانی ESS، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، حافظه آینه های جانبی (متصل به حافظه صندلی راننده)، ترمز پارک برقی، کروز کنترل و فرمان چرمی D-cut اشاره کرد که رانندگی آسان، راحت و ایمن را در پی خواهد داشت.

خودرو کی ام سی ایکس 5، از یک موتور 1500 سی سی توربو شارژ با قابلیت پاشش مستقیم سوخت (GDI) و استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد که 172 اسب بخار قدرت با حداکثر گشتاور 280 نیوتن متر دارد. این خودرو به یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچهDCT تجهیز شده است و دارای سیستم فرمان برقی EPS می باشد که سیستم ترمز جلو دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی است.

اخبار مرتبط
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.
فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد.
در مورد این که چرا خودروهای برقی در سامانه ای جدا عرضه خواهد شد، گفت: برای این که بتوان تبلیغات بیشتری درباره این خودروها انجام داد و مشخصات و ویژگی این خودروها را بیشتر و بهتر توضیح داد و در این زمینه فرهنگ سازی شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها