دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

۶۰۰ میلیون تومان وام ۴ درصد بگیرید! + جزئیات

05 آذر 1402
۶۰۰ میلیون تومان وام ۴ درصد بگیرید! + جزئیات

بر اساس مصوبه دولت سقف های جدید تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده های شهدا در شهرهای مختلف مشخص شد.

به گزارش بانک اول  محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص اصلاح ماده ۳ آیین نامه تسهیلات خرید یا ساخت مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا را به بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

بر اساس این مصوبه سقف تسهیلات مسکن ایثارگران به ازای هر واحد مسکونی در سال جاری به شرح زیر است:

شهرهای بالای یک میلیون نفر: ۶۰۰ میلیون تومان

مراکز استان ها: ۵۰۰ میلیون تومان

سایر شهرها: ۴۰۰ میلیون تومان

روستاها: ۳۰۰ میلیون تومان

شهرهای جدید: معادل مرکز همان استان

نرخ سود تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران: ۴ درصد

دوره بازپرداخت: ۲۰ ساله

بدون نیاز به رعایت الگوی مصرف و مقررات مربوط به سن بنا

همچنین بنیاد شهید می تواند تا سقف ۵۰۰ فقره تسهیلات مسکن از محل سهمیه تسهیلات مسکن ایثارگران سال ۱۴۰۲ را به خانواده های ایثارگر دهک های پایین تر فاقد مسکن یا بدون مسکن مناسب اختصاص دهد.

اخبار مرتبط
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها