یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

به روستاها مهاجرت کنید و وام مسکن 5 درصدی بگیرید

06 آذر 1402
 به روستاها مهاجرت کنید و وام مسکن 5 درصدی بگیرید

معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت که در قالب طرح نهضت ملی مسکن، به واجدین شرایطی که به روستاهها مهاجرت کنند، تسهیلات سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریالی با کارمزد پنج درصدی تعلق می گیرد.

به گزارش بانک اول مجید جودی روز یکشنبه در مراسم افتتاح راه روستایی مشهدی کلای بابل در جمع خبرنگاران بیان داشت: در قالب نهضت ملی مسکن، برای سالجاری و سال آینده یک میلیون واحد در روستاههای کشور احداث و به واجدین شرایط اهدا خواهد شد.

وی با بیان این که اگر افرادی که واجد شرایط دریافت مسکن در طرح نهضت ملی باشند و علاقمند به مهاجرت در روستا باشند، وام سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریالی با کارمزد پنج درصد و زمان بازپرداخت ۲۰ ساله دریافت می کنند، افزود: در طرح نهضت ملی مسکن در شهرها وام پنج هزار و ۵۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۱۸ درصد پرداخت خواهد شد که پیش بینی ما آن است متقاضیان، طرح وام مسکن روستایی را ترجیح دهند.

وی با بیان اینکه با حمایت دولت سیزدهم وام مسکن روستایی از ۲ هزار میلیارد ریال به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت، بیان داشت: پیش بینی می شود در سالجاری ۳۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی از این خدمات بهره مند شوند.

جودی اظهار داشت: آمار متوسط مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور ۵۴ درصد است که این آمار برای استان مازندران ۵۷ درصد می باشد.

معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن تصریح کرد: مشارکت مردم در طرح های بنیاد مسکن ستودنی است و این امر نشان از آن دارد که مردم به توسعه ی طرح های زیرساختی روستاههای خود اهتمام جدی دارند.

این مقام مسوول اضافه کرد: در طرح مقاوم سازی خانه های روستایی استان مازندران سه درصد از میانگین کشوری جلوتر است و با اقدامات انجام شده در سال های پیش رو این آمار به مراتب افزایش خواهد یافت.

طرح آسفالت سه کیلومتر از راه روستایی مشهدی کلای بابل با اعتبار حدود یکصد و ۳۰ میلیارد ریالی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دارای هفت شهر و شش بخش می باشد./ایرنا

اخبار مرتبط
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:
وام پرداختی به مردم عادی در قالب تسهیلات خرد طبقه‌بندی خواهد شد و با نام‌های متعارف شناخته می‌شود. هر سال هم بعد از ابلاغ بانک مرکزی به شبکه بانکی پرداخت این وام‌ها را شاهد هستیم. در این مطلب هفت وام سرنوشت‌ساز را بررسی می‌کنیم که امسال به‌عنوان یک گزینه پیش‌روی متقاضیان هستند هرچند گاهی لازم است برای دریافتشان دوندگی کرد.
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها