جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

تسهیلات بدون ضامن ترابانک پاسارگاد به 10 میلیون تومان رسید

25 بهمن 1402
تسهیلات بدون ضامن ترابانک پاسارگاد به 10 میلیون تومان رسید

نسل جدید تسهیلات ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد، بدون ضامن و چک و سفته و به‌صورت کاملا آنلاین تا سقف ۱۰ میلیون تومان در قالب اعتبار خرید اعطا می‌شود.

نسل جدید تسهیلات؛ آنلاین و بدون نیاز به چک و سفته

طراحی و اجرای نسل جدید تسهیلات بانکی توسط بانک پاسارگاد، گامی بزرگ در پیشبرد فناوری‌های نوین در صنعت بانک‌داری کشور بوده است. تسهیلاتی بدون ضامن، آنی و کاملا آنلاین که برای اولین بار توسط ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد، تحت عنوان "حساب پشتوانه" ارائه می‌شود.

تسهیلات بانک پاسارگاد

تسهیلات ترابانک پاسارگاد که در قالب "اعتبار خرید" به کاربران ویپاد اختصاص داده می‌شود، به‌دلیل استقبال کم‌نظیر مخاطبان، با چند تغییر جدید بهبود یافته است:

افزایش مبلغ تسهیلات بدون ضامن ترابانک پاسارگاد تا سقف 10 میلیون تومان

ویپاد، پس از درخواست‌های مکرر کاربران خود و در جهت رفع نیازهای آن‌ها، خبر داد که سقف تسهیلات آنلاین و بدون ضامن خود را از 5 میلیون، به 10 میلیون تومان افزایش داده است.

تسهیلات ترابانک پاسارگاد

حذف شرط 50-50 برای تسهیلات بدون ضامن 2 تا 10 میلیون تومانی

از این پس، تسهیلات 2 تا 10 میلیونی پشتوانه بدون شرط 50-50 اعطا می‌شوند و دیگر لازم نیست که کاربر به اندازه 50% مبلغ خرید در حساب خود موجودی داشته باشد.

 دریافت و نصب ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد

برای کسب اطلاعات بیش‌تر، کافیست به صفحه تغییرات جدید تسهیلات پشتوانه مراجعه کرده و نسبت به افتتاح حساب و دریافت نسل جدید تسهیلات آنی، آنلاین و بدون ضامن  اقدام نمایید.

اخبار مرتبط
شاخص های بازار، پرتفوی فرضی هلدینگ های سرمایه گذاری هستند که سرمایه گذاران به عنوان شاخص حرکت بازار از آن ها استفاده می کنند. انواع مختلفی از شاخص های بازار وجود دارد. شاخص‌های بازار نیز برای ایجاد صندوق‌های شاخص استفاده می‌شوند و به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهند که به جای انتخاب سهام فردی، سبدی از اوراق بهادار بخرند. در بروکر آرون گروپس یک حساب دمو ایجاد کنید و سرمایه‌گذاری در بازار شاخص‌ها را امتحان کنید. این بازار در کنار بازار ارز دیجیتال، فارکس، طلای آب شده و نفت منجر به تنوع سبد سرمای
ویژگی‌های استیل کوین‌ها کوین‌ها دارای چندین ویژگی کلیدی هستند که به جذابیت و کاربرد آن‌ها در اکوسیستم ارز‌های دیجیتال کمک می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز بهترین استیبل کوین‌ها، ثبات قیمت است که با حمایت یک دارایی ذخیره به دست می‌آید، که نوسان را کاهش می‌دهد
ارز دیجیتال بیت کوین از ابتدای آغاز به کار خود تاکنون تحول عظیمی را در مبحث ارزهای دیجیتال به وجود آورده است. ارزش بسیار بالای این کوین در مقابل رقبا آن را به یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاری‌‌های خرد و کلان تبدیل می‌کند.
موارد مهمی که هنگام رزرو هتل در کیش باید بدانید در جزیره کیش هتل ‌های متنوعی برای سلیقه ‌ها و بودجه‌ های مختلف وجود دارد. انتخاب هتل مناسب در کیش می ‌تواند به ارتقای کیفیت سفر شما کمک کند. در این بخش به مواردی که باید برای رزرو هتل در کیش به آن ها توجه کنید می پردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها