دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز حراج 150 قلم لوازم خانگی از فردا ( 27 آذر 1402)

26 آذر 1402
آغاز حراج 150 قلم لوازم خانگی از فردا ( 27 آذر 1402)

به گزارش بانک اول خبر شصت و نهمین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی برای 150 قلم لوازم خانگی را مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی این سازمان اعلام کرد.

به گفته حسن خالقی، فروش برخط این سازمان در ۲ استان تهران و قم به صورت هم‌زمان انجام می‌شود. در این حراج اقلام گوناگونی از جمله لوازم خانگی برقی، تجهیزات یارانه‌ای، تجهیزات پاکیزگی و شستشو، وسایل سرمایشی- گرمایشی و به فروش می‌رود.

خالقی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ارائه پیشنهاد قیمت در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۷ و ۲۸ آذر ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ اقدام کنند.

به نقل از ایرنا، مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی هدف از برگزاری این حراج‌ها را جلوگیری از انحصار قیمت‌ها در بازار خواند و گفت: متقاضیان برای مشاهده کالاها در این حراج می‌توانند به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنچره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مراجعه کنند.

او افزود: شرکت برای عموم مردم همچنین کارمندان آزاد است یک روز بعد از برگزاری حراج خرده‌فروشی، اسامی برندگان اعلام می‌شوند.

اخبار مرتبط
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که نظام بانکی کشور تا چه اندازه با طراحی الگوی توسعه و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هماهنگی دارد گفت: در حال حاضر نظام بانکی کشور تفاوت نسبتاً زیادی با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دارد. بانک مرکزی از اول متعهد نبود به اینکه بانکدار اسلامی را دنبال کند اما الان در قانون جدید بانک مرکزی مهم ترین تکلیف این قانون، اجرای بانکداری اسلامی است و تحقق این مهم نیازمند تحول و تغییرات جدی است.
، فرآیند تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را آسان، رایگان، غیرحضوری و تنها در چند دقیقه اعلام کرد و گفت: مجوزهای الکترونیکی بر فضای وب و همچنین از طریق گوشی‌های هوشمند قابل استعلام است و نیاز به امضا ندارد و مجوزهایی که از مسیر درگاه ملی مجوزهای کشور به نشانی " mojavez.ir " صادر نشده باشند با مشکلات مالیاتی، بانکی و خدمات دولتی مواجه خواهند شد.
محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای موضوع تمدید بخشودگی جرایم مالیاتی و تمدید مهلت ارسال اظهارنامه سه‌ماهه دوره چهارم سال ۱۴۰۲ مالیات ارزش افزوده تا ۱۴۰۲/۰۲/۲۲ را ابلاغ کرد. همچنین طبق این بخشنامه مهلت ارسال معاملات فصلی تا ۱۴۰۲/۰۲/۲۶ نیز تمدید شد.
اگر رتبه اعتبارسنجی گرفته‌اید و رتبه شما پایین است یا رتبه اعتبارسنجی شما صفر است و از خود می‌پرسید چرا رتبه اعتبارسنجی کم میشود؟ این مطلب را مطالعه کنید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها