ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

فرزندان ایثارگران استخدام می‌شوند + شرایط

26 آذر 1402
فرزندان ایثارگران استخدام می‌شوند + شرایط

جذب فرزندان شهدا و جانبازان ایثارگران جداگانه است و سایر ایثارگران هم در غالب سهمیه ۲۵درصد درصد مثل دیگر مراکز، استخدام می‌شوند.

به گزارش بانک اول رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: بحث استخدام فرزندان ایثارگران مطابق با قوانین دائمی که داریم در جریان است. جذب فرزندان شهدا و جانبازان ایثارگران جداگانه است و سایر ایثارگران هم در غالب سهمیه ۲۵درصد درصد مثل دیگر مراکز، استخدام می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: بحث استخدام فرزندان ایثارگران مطابق با قوانین دائمی که داریم در جریان است. جذب فرزندان شهدا و جانبازان ایثارگران جداگانه است و سایر ایثارگران هم در غالب سهمیه ۲۵درصد درصد مثل دیگر مراکز، استخدام می‌شوند.

سیدحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تاکنون بخش درآمدی بودجه نوشته شده و حوزه‌های هزینه بودجه هنوز ذکر نشده است پس بحثی در مورد تغییر وضعیت استخدام فرزندان ایثارگران در بودجه ۱۴۰۳ انجام نشده است.

وی افزود: بحث استخدام فرزندان ایثارگران مطابق با قوانین دائمی که داریم در جریان است. جذب فرزندان شهدا و جانبازان ایثارگران جداگانه است و سایر ایثارگران هم در غالب سهمیه ۲۵درصد درصد مثل دیگر مراکز، استخدام می‌شوند.

رییس بنیاد شهید اظهارداشت : در آخرین آزمونی که مربوط به آموزش و پرورش بود ۳۷۰۰ نفر از سهمیه ایثارگران جذب نشدند. یا در رشته‌ای که به دنبال آن بودند داوطلب نداشتند یا حداقل امتیازات لازم را کسب نکردند.

قاضی زاده هاشمی همچنین افزود : رقابت بین داوطلبان ایثارگر متمرکز در بخشی از مناطق است. یعنی در بعضی از نقاط سرزمینی متقاضی برای رشته محل‌ها وجود ندارد.

اخبار مرتبط
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دریافت وجه نقد از بیماران به جای استفاده از کارتخوان برای اخذ ویزیت از سوی برخی از پزشکان، جزو تخلفات تعزیراتی نیست و در حیطه کار سازمان تعزیرات نیست.
در این باره کاربری با انتشار تصویر زیر نوشت: عجیب‌ترین جنس ممکن را در آمازون دیدم! ۱۰ اسکناس ۱۰ هزار تومانی، ۷۹ دلار (تقریباً سه میلیون و پانصد هزار تومان) و ۱۰ تراول ۵۰ هزار تومانی ۲۱۰ دلار ( تقریباً نه میلیون و پانصد هزار تومان) قیمت خورده است. این کاربر توئیتری در انتها به شوخی نوشت: به نظر افرادی که نوروز در ایران بودند و عیدی گرفتند بعد از برگشتند، سعی در درآمدزایی دارند.
در عین استفاده از سه‌راهی‌ها قوانینی دارد و نمی‌توان برخی از وسایل منزل را به آن متصل کرد. به‌عنوان مثال دستگاه‌هایی که مصرف انرژی بالایی دارد به‌طور کلی نباید به سه‌راهی‌ها وصل شوند؛ چراکه تامین توان بالای آن‌ها از عهده سه‌راهی خارج بوده و در نتیحه استفاده از آن‌ها می‌تواند باعث آسیب دیدن دستگاه و سه‌راهی یا حتی بدتر، آتش‌سوزی شود!
بر اساس اعلام برخی فعالان اقتصادی، در روزهای اخیر موضوع صدور کد هشت رقمی ثبت سفارش از سوی سامانه جامع تجارت با اختلاف مواجه شده است. این موضوع از سوی صاحبان کالا به دستگاههای متولی منتقل شده و پیگیری ها برای رفع این اختلال ادامه دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها